Jsem přesně v lese u krásného pařezu kde jsem si s Klausem hrála jako dítě kde jsem se s nim poprvé políbila kde mi řekl že mě miluje a kde... Kde mě zabil. A já? Já se o něho teď budu snažit? Ne! Nebo Jo? Ne první mu nakopu prdel a potom mu zničím život. No a pak? Pak si vezmu co mi patří což je on. Teď jen stačí poslat mu magicky náznak že jsem zde a pak chci aby trpěl ne fyzicky ale psychicky že nebude vědět co a kdo mu dělá v New Orleans bordel ovšem první si musím vrátit magii ten pařez je i zdroj mé magie je zdrojem magie celého světa ale nikdo kromě mě to neví .
" Poslyš řeč čarodějek
Tajemství, co skrývá noc
Poznej jména nejstarších bohů
Slova těch nejsilnějších kouzel
Svědkem je mi tato chvíle
Obracím se k staré síle
Dej mi velkou moc
Chci mít zase svou moc!
Dej mi svou sílu."
Lidi si myslí že vúdů panenky jsou na černou magii co ubližuje ale není to pravda dá se to použit i na vyvolání. Stačí panenka a drátek.. ovšem já chci aby trochu trpěl tak jsem si radši vzala jehlu.
Bodla jsem do srdce.
"Chci aby tvé city byli stejně zmatené jako moje."
A znovu.
"Chci aby tě bolelo srdce jako mě když jsi mi ho zlomil!"
A znovu.
"Vyslyšíš mé volání! Budeš mít v duši zmatek! Bude tě bolet duše i srdce jako mě!"
Uznávám že se mi to trochu vymklo kontrole začala jsem brečet a bolestí jsem řvala. Klečela jsem na kolenou a brečela magie a listí kolem mě zběsile lítali nechápu co se to se mnou stalo! Tak jsem to v plánu neměla!
Zničeně jsem se dostala k pařezu a řekla kouzlo kterého už teď lituji.
"Láska se rozplyne a zmizí z mého života a mého srdce."
Nic pořád je to vše stejné mě city jsou rozbouřené. Už je jen jedna možnost a potom se mužů bezcitně pomstít.
"Zavoní čirá vůně šalvěje
Do široka, do daleka
Mé problémy odvěje"
Vlastně se mu nechci pomstít jen mu dat maličkou lekci.opravdu jen maličkou.
Zavolám si svého krasavce teď už bezcitně.
"Magické síly černé, bílé
nadešla vaše chvíle
ať je noc či bílý den,
přiveďte Klause Mikaelsna sem!"
Začal se kolem mě vítr zvedat s listím tvořil malé tornádo a tam uprostřed se mnou stal Klaus zmatený kde se ocitl a kdo ho zavolal. Musela jsem se postavit abych působila silně i když to tak nebylo.
"Ahoj Niku chyběla jsem ti?!?"
,,Gail?.."
"Překvápko.. jsem to já jen bez díry na hrudi po dýce. Tvoji dýce!"
ČTEŠ
Dokonalá jako slunečnice
FanfictionJsem bohyně,matka přírody a nadpřirozena i upírů vlkodlaků čarodějek. Jediné co jsem nepovolila jsou hybridi a dvojnice. Klause jsem milovala a on. On mi probodl srdce dýkou hned po tom co mi řekl jak mě miluje.A teď jsem tu zpět v New Orleans