Ziua de scoala

531 43 6
                                    

Nimeni nu ma cunoaste cu adevarat..sunt fata care sta in spatele clasei..cea bataioasa si puternica...nimeni nu ma poate considera o prietena adevarata..pt ca nici eu pt mine nu.mi sunt o prietena adevarata!!
O zi grea pt mn..sa vin in noul oras! Nu cunosc pe nimeni aici ..dar totusi stau aici de cand am aflat ca sunt vampir..de la 6 ani.. de cand am intrat la scoala..si acum sunt tot aici in acelasi loc..cu aceeasi viata!!
O alta zi in liceul asta in care sunt un nimeni..un copil considerat ciudat ..care sta cu grupul ei..si incearca sa se simta bn!! Si reusesc..cu ajutorul prietenilor mei!
Am o clasa foarte interesanta..cu copii egoisti si nesuferiti..dar alti draguti!! Majoritatea se cred cei mai tari si interesanti posibil!..da, sigur!
"Hei..neata, iar ai intarziat!!..spune colega mea de banca, Lana!
"Haha..foarte amuzant! Stii ca nu pot sa alerg aici.."
Ea era singura care stia ca sunt vampir..nu am incredere in altii , nu pot avea incredere..dar ea stiu ca nu ar avea dc spune!!..
"Aha ai noroc..n.a venit dna ..sper ca n.ai mancat.o pe drum!!..."spune ea..razand!
"Wow..n.am auzit o replic mai buna!!..ohh"
"Ti.ai uitat iar penarul nu?? Tine..ia un pix de la mn!!"
"Ms mult..si da! Am eu viteza, frumusete, si multe altele..dar n.am memorie buna!!:))"
"Da..nu.i nimic!!"
Cu prietenii e mult mai frumoasa ziua..in schimb..fara oameni enervanti nu se poate strica o zi..
"Hei..vezi ca nu mi.ai adus leul care ti l.am imprumutat!!"spune o tampita..(scz limbaju)
"Nu te enerva ..las.o"imi spune Lana.
"Taci..ti.l voi aduce n.ai treaba!!"
"Bv ..ai tipat la mn..nu la ea.."striga Lana..razand!!
Si asa..cu certuri si rasete trec pauzele..!!
"Cf ma?..nu te.am vazut ieri!! Dc ai lipsit?"ma intrb Klara.
"Mai complicat!!..vb in pauza urmatoare!!"
Si incepe ora ..ca de obicei o zi la sc este ca oricare alta..numai ca mai complicata!!..ma refer la mancat si la baut..eu de mica am fost invatata sa nu mananc oameni..de cat in zilele in care e vacanta sau altele..insa in sapt sau weekend..nu pot!! M.am obisnuit cu anii!!
La scoala mananc carne de pui ..si beau sange de soareci!!..e foarte sanatos!
Totul e ciudat ..dar frumos, ca intodeauna!!

Jurnalul unei vampiriteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum