RENTOARCEREA

142 29 1
                                    

Dis de dimineata ne pregatim bagajele pt a ne intoarce acasa..ne strangem cortul, hainele, si ne urcam pe biciclete si plecam..eram cam somnoroase si infometate..mai ales eu si Jenny..simteam nevoia de ceva de mancare!!..asa ca ne oprim la un han din zona aceea!..
Ne asezam la masa..
"Deci..ce vreti sa luam??.."intrb Lana.
"Nush eu ma duc la baie..si eu!!"zic eu si Jenny.
"Ok..va asteptam.."!spune Naty.
"Doriti sa camandati..?"spune chelnerul.
"Inca nu ..scz"
Eu si Jenny am iesit pe un geam de la baie..si am plecat spre padure!!! Am fugit pt a manca si ...am vanat!!!! A fost excelent!!! :()
Ne.am intors la masa..
"Deci..ce ai luat??.."spun eu.
"Pai un mic dejun al casei..e ok??"
"Da ..presupun!"
Am mancat si apoi am plecat mai departe!!..
Ajungand acasa..ne.am imbratisat familiile!! Si ne.am dus In curte pt a mai discuta!!..
"Ma bucur ca ati vrut aa veniti..presupun ca v.ati distrat..nu??"
"DA"
"ok..bn, eu ma duc, pa!!"spun eu.
"Si eu, hai Lana!"
"Eu vin la tn..Kayla"
Eu sunt in curtea mea..pff!!"spune Klara.

Urmatoarea zi..LUNI!!! Nu..urasc ziua de luni..prea mult..stres..tipete!! Copii..:)) ok, e scoala..normal ca trb sa ne traumatizeze ceva!! Dar asta e prea mult!
Intru in clasa..iar aproape intarziam..na! Se mai intampla!oricum..imi salut colega..si altele!

Eu:"Heii..cf mai ..am auzit ca ti.a placut ideea cu muntele!!"
Lana:"Da a fost foarte frumos...!!"
Eu: Am uitat sa.ti spun ieri..ghici ce!??..Colega noastra e vampir..Jenny!!!"
Lana:POFTIM??!!!

Mereu ceva trb sa intervina cineva..
Paul:Neata..da.mi penaru tau!! Repede!!.."
Eu:Ce?..:?
El: iti explic mai tarziu..da.l!!

Eu..ca o persoana buna ..il dau..dar il dau de cap!!
"Pleaca copile..ai innebunit!!.."zic eu..
Lana incepe sa rada..hahahah:))
In clasa vijelios intra dna prof ..cu testele!!..ce ma infioara mai rau decat orice..testele!!!
Ok..4,6,8..imi era frica ..dar stiam ca am facut bn!!..Kayla..ia, testul !!
Il tin in mana..il intorc..9!!!! YEEEEEEY..nu exista bucurie mai mare decat asta!!..bn, sa iei un zece..asta ar fi mai mare!
Cei din fata mea ..putin cam nefericiti..ii intrb cat au luat..10!!..wow..putin
Imi placeau mult..erau de ei..erau de treaba!! :* :*

"Bun si atunci care.i treaba ..dc sunteti asa ...?"zic eu cu nepasare..glumesti..imi pasa mai mult decat orice!!
"Ee..lasa"zice Brian.

Ok..mi.a vb??..glumesti!!?..wow
In urmatoarea pauza ii explic Lanei..povestea cu Jenny...se bucura..dar parca nu era adevarat!!...
In urmatoarea ora care vine..eram putin cam ganditoare ..oare dc e suparata ..ca e Jenny vampir..sau e altceva!! .??
Insa dna ne da cea mai buna veste..

Jurnalul unei vampiriteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum