Mii de surprize

147 29 0
                                    

In timp ce eu omorasem acel animal..se aud tipete dintr.un cort! Era Jenny..o nu sper sa nu fi vazut...intru repede in cortul meu..si ma culc..dar Klara ma intrb:
"Unde ai fost?"
"M.am dus pana la vece!!":))
"Bleh..nu trb sa.mi spui!"
Si asa ne culcam..in urmatoarea dimineata...ies afara si ma plimb!!..aerul curat imi facea bn..m.am dus pana in padure si apoi alergam!!..m.am intors cand lumea deja se trezisera..
"Neata!!.."spune Lana.
"Neata.."spun eu.
Nush ce se intamplase..dar cineva nu era ..
"Nu stiu unde e Jenny..ce doamne??.."spune Naty.
"Poate e la ..asa zisa baie "spune Lana.
Ii caut mirosul lui Jenny..o gasisem asa ca am urmat mirosup ei pana la locul unde statea..
"Jenny..ce faci aici??"
"Iti stiu secretul..nu.mi vine sa cred!!.."
"Ce secret?"..spun eu.
"Nu te fa..esti vampir!!stiu asta, am vazut..!"spune ea.
Nu stiam ce sa fac..s.o omor?..dar era prietena mea..s.o rog sa pastreze secretul..sau habar nu aveam!!
"Uite..nush ce sa.ti zic..!!"
"Si eu sunt vampir...desteapt.o!!!"spune ea..razand.
"Poftim??..da, sigur!"
Pt ca nu credeam mi.a aratat coltii ei si ..viteza!!
"Nu.mi vine sa cred..ce tare!!!"
"Stiu..imi era frica sa spun cuiva!!"spune ea.
"Eu am spus..doar Lana stie!!.."
"Serios?..dar despre mn sa nu.i spui..nu trb sa stie nimeni..ma bucur ca am o prietena adevarata!!"
"Am spus.o si o s.o mai spun..nu sunt o prietena adevarata! ..nu pot fi!!..dar o prietena iti sunt!!..
Ne intoarcem..
"Salut..!"spune Jenny.
"Unde ai fost?..fara sa anunti!!"..spune Naty.
"Am plecat putin sa ma plimb!"spune ea.
"Dc nu mi.ai spus..??"
"Nu am vrut sa te trezesc!"..spune Jenny
Apoi plecam cu bicicletele la cascada din apropiere!..Acolo incepem sa ne filmam cu camera foto a Lanei..eu am decis sa facem un video in care sa dansam..coregrafia sa fie facuta de Jenny pt ca ea danseaza super..iar eu , Jenny si cu Klara suntem dansatoarele. Iar Lana canta in spate la chitara si cu vocea..iar cea care ne filmeaza e Naty..la sfarsit dupa repetitii..s.a realizat video clipul..si asa dupa ce mancam..stam la un foc de tabara!!..acolo vb despre toate dorintele noastre pe viitor..si despre trecutul nostru!!..
Totul a fost perfect..iar dupa ne.am culcat!

Jurnalul unei vampiriteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum