#Mutarea#

86 24 1
                                    

Apoi cei doi..l.au lasat acolo si au plecat..eu plangeam!Mama vine la mine si ma ia apoi ma duce in casa..pune o geaca pe mine sI ne urcam in masina!..de acolo urmatoarea oprire era aeroportul!...
Ne.am asezat pe scaune ...eu la fereastra ..ma uitam pe acel gemulet mic...decolasem!!Priveam norii si..in acel moment ochii mi se inchid..adormisem!!
Ma trezeste mama care imi spune cu un ton vesel ca am ajuns..
-Haide sa coboram.spune ea, eu dau din cap aprobator apoi imi iau bagajul si ne urcam intr-un taxi!
-Unde mergem?? intreb eu.
-La un hotel..iti va placea!!spune mama.
-Dar unde suntem??
-Deocamdata in Hollywood ...dar nu vom ramane aici..ne vom muta des de acum incolo!!
-Dar..de ce?
-Pentru ca asa trebuie..ca sa ni se piarda urma!..oricum totul e pentru siguranta ta..scumpa mea!
Nu mai zic nimic si cobor din taxi..ajunsem la hotel ..era urias..nu.mi venea sa cred!!..poate ma puteam acomoda..o viata noua..un trecut pe care sa.l uit cu timpul!
-Haide draga mea..camera 1052..vino dupa mine!
-Sunt aici..mergem ci liftul..nu?
-Cu ce altceva?
Urcam si ne ducem la camera noastra..era ca un apartament!!!...minunat! chiar imi placea..ma trantisem pe patul meu..dar pentru ca nu.mi placea ca nu avea balcon ..am ales cealalta camera!..era pentru mine..totul..mutarea,hotelul,trecutul ...timpul pierdut!!..dar cat vom trai aici?..
-Ma bucur ca.ti place draga mea!!
-Da..foarte mult!..
O zi trece repede..ne.am uitat la televizor..am fost prin imprejurimi..dar tot ce faceam..trebuia sa fim cu ochii in patru!!..ma consolam in privelistea frumoasa..si in piscina din fata!!era locul meu...de distractie!!!!
Ma uit prin preajma..o plaja intinsa..lume multa..totul era perfect!

Buna cititorilor..scuze ca ati asteptat atat pentru acest capitol..insa nu am avut timp prea mult..din cauza ca am scris mai mult la cartea mea "O viata plina de vedete" sper ca va ve.ti uita si la ea..pentru ca e interesanta si merita sa o cititi...de asemenea voi incerca sa le continui pe amandoua! Multumesc mult!!!

Jurnalul unei vampiriteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum