In urmatoarea zi..eram cu totul alta!..decand schimbasem ceva la mn pe interior..decisem sa schimb si la exterior!..numai eram acea copila cu niste culori pastelate..nu am fost niciodata..mereu eram imbracata ca intr.o fotografie alb-negru. .nu stiu de ce ..asa ma obisnuisem..decisem de atunci sa port tocuri patrate si adidasi..atat ..blugii mei negri ..si bluze cat mai simple..era un stil pe care l.am adoptat din acea zi!..nu ma mai interesa nici de Brian..incepuse sa ma enerveze. .tot daca sufletul meu inca nu.l poate uita ...mintea deja il sterse din tot ce ma inconjura..acum el era inexistebt in minte , dar prezent in inima..!
Ziua de duminica..o zi frumoasa stralucitore..ziua mortii..pt ca ea prevestea ziua de luni..o zi in care tot ce vezi in jur se stinge..si e intuneric..atat!..Negru!!oare cum de in fiecare zi..tot ceea ce mi se.ntampla era exact ce ma asteptam..in fiecare zi trb sa existe ceva urat nu se poate fara!..asa e viata!..mereu cruda ..rece ..moarta!
In zilele de scoala care veneau ne.ncetat..nimeni nu ma vedea ..nu mai existam..il priveam de departe pe Liam..ceva ne unea ..ceva ce nu observase si nu simtisem pana in acea zi..ce nu mai aveam ..debea atunci am invatat sa pretuiesc!..ghinionul vietii mele..
Ma observase ..cazusem pe ganduri incat nu vedeam pe nimeni..dar privirea imi era fixata pe el..Liam..o nota din viata mea..o iubire pe care nu o traisem cu adevarat!..
Vine la mine..il observ ..dar incerc sa.l ocolesc ..insa puterea inimii nu ma lasa..ma atrage acolo!..ma ia de brat si ma trage spre el ..imi simteam inima care batea puternic .eram mai mica ca el..chiar su cu tocuri..dar asta nu conta pt noi..ce conta ..e ca renuntasem deja la el! Insa..el doream sa ne impacam..sa fie ca la inceput! ..putea fi?..nu..doarece eu la inceput nu simteam nimic pt el..dar acum simt..!
Ma tras inspre el..ma privea asa de melancolic .incat parca se pierdu.se in ochii mei!..dar eu eram de mult ratacita In labirintul din mine!..insa pe el oricat m.as fi straduit niciodata nu l.am putut citi..era complicat...era misterios..si in acea clipa in care ne priveam ..am realizat ca il iubesc!
CITEȘTI
Jurnalul unei vampirite
VampireEu, cine sunt?..e totul asa de complicat..sunt un vampir...viata mea e destul de grea, dar interesanta!