Nimic nu ma captiva..nici plaja,piscina..sau camera mea..plina de lucruri faine!..dar mama incearca sa ma scoata din starea aceasta..dupa vreo trei zile in care am stat pe balcon apoi camera..apoi iar balcon!..am invatat ca viata merge mai departe..
Intr.o dimineata ...mi.am dat jos pijamalele..schimbandu.ma in hainele care ma asteptau de la inceput acolo...cele cumparate de mama!!..erau foarte frumoase!..asa ca ma incalt si ies afara cu gandul sa ma inveselesc!..
Ora 8a.m...nimic nu misca ..doar valurile reci, abia astept sa intru in apa..
-Stii ce??...sunt singura!!..incep apoi sa tip in gura mare..SUNT SINGURA!!!..dupa imi dau jos sandalele..si imi fac avant si sar in piscina..marea era rece..nu ca piscina era prea calda!..
In timp ce ma balaceam ...se aude o voce:
-Nu am curatat inca piscina!..
Ies speriata ..si apoi il vad pe acel baiat care ...statea si se uita nedumerit la mine!
-Stiu..nu e o ora prea buna pentru a ma balaci!dar sunt aici de trei zile..si tot ce am facut a fost sa ma uit la piscina asta fara sa ma arunc in ea!!..
-Cred ca a fost foarte greu..acum vezi ce simt eu!
-Adica?..nici tu nu ai intrat in ea..nu??
-Pai..eu sunt angajat..nu o pot face!
-Nu e nimeni treaz acum..hai in apa!!
-Nu pot..lasa..oricum apa e murdara!
-Haide..vreau sa te inveselesc!
-Ok..dar iesim repede!..
Ne aruncam in apa ...ne stropim si innotam...buzele mele se facusera mov..si.a dat seama ca.mi era frig!insa chiar atunci vine cineva..seful lui!-Ce faci acolo..Nick?
-Eu..pai va pot explica!zice el speriat.
Ma gandeam..era numai vina mea..trebuia sa fac ceva!-Noi nu vom mai fi niciodata impreuna tampitule...asta sa stii..apoi ii trag o palma!
-Stai ce?..ii soptesc sa intre in rol!..
-Nici nu stiu cum de am fost impreuna!!..zic eu nervoasa..iesind din piscina!apoi el vine dupa mine..incercand sa.mi spuna ceva ..insa eu il imping iar in piscina!Fug repede..sper ca totul s.a rezolvat..m.am dus sa ma schimb..apoi am iesit iar dupa 15minute..il vad era acolo..curata piscina..merg spre el!
-Buna..cum a fost..sunt o actrita buna??
-Da..foarte..chiar a crezut..asta explica faptul ca dupa mi.a tinut un discurs legat de cum sunt femeile!..deci a mers!!
-N.ai pentru ce!!..eu te bagasem in bucluc!..
-Da..vrei sa iti arat sala de jocuri..poti sa zici ca m.ai intalnit accidental acolo!..dar tot nu voi uita palma pe care mi.ai dat.o ..!!
-Am incercat sa fie cat mai reala..si da..hai sa mergem!!..Ma joc acolo vreo ora incat se face cam 9:30si ma suna mama..care nu stia unde sunt!
-Unde esti?..imi spune ea fara sa ma salute.
-Sunt in sala de jocuri..vin acum in camera!
-Haide..mai repede.
(end call)-Eu trebuie sa plec..mersi pentru tot!
-Ok..n.ai pentru ce!..pa!
-Pa..zic eu uitandu.ma spre el!Ma duc in camera..o intreb pe mama ce se intamplase..pentru ca nu prea parea fericita..ci din contra ..era agitat..iar hainele erau intinse pe pat!
CITEȘTI
Jurnalul unei vampirite
VampireEu, cine sunt?..e totul asa de complicat..sunt un vampir...viata mea e destul de grea, dar interesanta!