15.Secretul(+18)

82 13 4
                                    

Ma ridic de langa el..apoi ma privesc in oglinda..simteam o senzatie ciudata, de neexplicat.Ma imbrac cu ceva comod si ies sa iau aer.

*******
Eram la raul din padure..locul meu preferat...stateam intinsa pe iarba si ma gandeam la Nick..si dintr-o data il aud din copac..incercand sa-mi testeze reflexele..atacandu-ma pe la spate...insa il trantesc la pamant si observ ca nu era el...era un vampir.
-Cine esti?..spun eu imobilizandu-i mainile..
-Nu te intereseaza..apoi sare pe mine..insa vine Nick care ii scoate inima din piept fara sa stea pe ganduri.
-Ce ai facut!?? Trebuia sa aflam cine e!
-Era un vampir...voia sa te omoare..zi mersi!
-Asta nu inteleg..de ce?.imi ascunzi mereu ceva..te rog explica-mi!!

A inceput sa-mi povesteasca...cu un usor tremurat in voce:
Acum 238 de ani..fiul familiei Kamegen ..avea o sora vitrega mai mare Sandra.Intr-o zi...cei doi au intrat in labolatorul parintilor..si au inceput sa cerceteze fara sa se gandeasca ca puteau sa li se-ntample ceva rau. Parintii lor erau savanti ..de 10 ani testau experimentul #36...radiatiile acelea au luat contact cu ADN-ul lor si a copiilor..si i.au transformat inexplicabil in creaturi cu sange rece.Parintii au cercetat mult pentru a afla motivul, insa fara folos.Anul urmator... Paul Lonner,un om de stiinta a descoperit acel secret al familiei Kamegen ...cercetase mult timp acea "reactie"...stiinta nefiind evoluata ..grupul lui Paul a decis ca singura modalitate de a scapa de aceste creaturi este de-a ucide.
Noii hibrizi isi descopereau debea puterile..Insa Paul si savantii au creat o substanta care sa-i poate ucide ..asa ca in aceea zi..au dat buzna in casa lor si i-au ucis pe toti..aproape pe toti...pentru ca, baiatul a reusit sa-i omoare!!A decis sa se razbune pe toti urmasii lui Paul..pentru ca i-a omorat familia..
Dupa lupta baiatul de 18 ani..avea fața distrusa..fiind arsa! A decis sa se acopere tot in negru si sa-si schimbe numele in Lord..a devenit cel mai puternic hibrid si un savant de temut ,avand si o armata de vampiri..creata de el.

-Deci..asta era toata povestea!spun eu.
-Da..acum esti fericita?..nu multi stiu asta..
-Nick..spune-mi sincer..avem sanse de scapare?
-Iubito..eu..
-Stai..iubita?doar pentru ca am facut-o ..nu inseamna ca sunt iubita ta..sa fie clar.
-Eu nu te inteleg..te-i culcat cu mine..adica..totusi!!spune el apropiindu-se..
-Eu...trebuie sa devin un vampir bun..atat!!
-Dar stiu ca ma iubesti..si iti voi dovedi..apoi ma saruta intens.. facandu-ma sa-mi casc gura si lasandu-i limba sa patrunda in gura mea.Imi mangaie coapsele salbatic.. sperand sa gaseasca un geamat provocator...insa ma abtineam din greu..lovindu-l cu pumnii in piept. S-a pus pe mine si ma saruta pe tot corpul..puternic si apasat..
-Nu..lasa-ma!!spun eu nervoasa.
-Stiu ca ma iubesti..apoi rupe rochia..insa ii prind cu toata puterea mainile..si ii spun rastit..
-Promit ca o facem iar daca ma ajuti sa gasesc locul unde se afla Lord..
-Tu glumesti?..nu esti un vampir puternic...ne trebuie ajutoare!!Vom incepe de maine..toate creaturile paranormale se vor aduna pentru intalnirea de 400de ani.Acum..lasa-ma sa te leg.

Dupa 30 de minute eram dezbracata acoperita de corpul lui musculos...era o greseala,dar..il iubeam,insa daca-i spuneam ii dadeam curaj..
Ma priveste savurandu-mi formele. Apoi imi sfasie cu colti lenjeria de playboy si lipindu-si pieptul de sanii mei ma saruta intens...ma trage departandu-mi picioarele si intra in mine salbatic ...o durere ascutita ma determina sa oftez din toate puterile..
-Ohhh...Nick!!tip eu, ochii inrosindu-se..poate trebuia sa-l musc.. l-ar fi potolit..insa imi crea cea mai frumoasa senzatie..
Continua cu o energie puternica care ma intepenise..dupa se da jos de pe mine gafaind...era dureros dar si placut al naibii..
-Esti asa frumoasa! Imi spune privindu-ma jucaus.
Esti asa bun la asta!!!..ii spuneam in gand..
-Stii..daca nu te iubeam nu-ti spuneam secretul ala la pranz.
-De ce?
-Pai..eu..nu ti-am marturisit tot..
-Adica?..
-Ma vor omori si pe mine..pentru ca te-am ajutat..dar meriti orice sacrificiu!spune el sarutandu-ma si oprindu-mi o lacrima sa cada.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jurnalul unei vampiriteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum