Stiti cum multa lume se intreaba..de ce oare sunt singur sau ma rog alte chestii..poate ei isi doresc sau poate nu vor asta dar nu au ce face...in spatele mastilor a multor persoane poti gasi..atatea caractere depinde ce cauti..dar ideea la care vreau sa ajumg este ca trebuie sa fii tu insuti ca sa stii ca persoana care ajunge sa tina la tine...catusi de putin..tine la tine, nu la cine vrei sa fii tu (o alta persoana cu o alta infatisare si cu alt caracter)!!
Mi.as fi dorit sa stiu asta , daca Liam ma iubeste cu adevarat sau nu..daca nu m.ar fi iubit cu adevarat as fi putut sa.l las..nu imi puteam spune ca il iubesc enorm..pentru ca nici nu o faceam..ci era persoana in care ma consolam de faptul ca nu ma place Brian!..e greu poate nu ve.ti intelege , dar mai sunt persoane care li se.ntampla exact asa!!
Intr.o dimineata in care stateam in pat si ma gandeam la nemurirea sufletului...si cu ce sa ma imbrac, imi vrnise o idee..(nu ma refer la blugi negri..ci la altceva) de ce sa nu vorbesc cu cineva, ce simt..pentru a ma putea sfatui!..
Cand vreau sa merg la cineva ma duc la Lana..dar ea nu a avut niciodata o relatie din alt punct de vedere decat vorbitul cu un baiat..care nu o putem numi relatie..asa ca m.am gandit sa merg la Jenny! ! E cea mai avansata din punctul asta de vedere..
Asa ca vorbesc cu ea la telefon si ma gandesc..mai bine o surprind venind in fata usii ei!..Ajung la poarta ei si ii spun sa se uite pe geam , dupa ce rade..vine si imi deschide! O strang in brate..si incep sa ii spun de ce am venit..ca sa nu creada ca sunt ciudata!! ...oricum ajung in camera ei ..si ma gandeam :
Ce sa fac..oare sa.i spun sau va suna copilaresc..ohh nu stiu ce sa fac..e greu!!
Jenny
Da..ce s.a intamplat??
Si asa ii povestesc tot ce cred si ce simt..si in final ii cer un sfat..
Jenny
Acum nu stiu ce sa zic ..dar eu zic ca de care iti place , cu ala sa lupti sa fii..
Si dupa acest sfat mirific...am hotarat sa plec si sa ma duc la mine acasa ..unde imi gasesc linistea si ma gandeac o bucata de timp!..apoi iau o decizie! Asa ca il chem pe Liam in oras...asa ca sa vorbim..
Cand ajung acolo ne salutam si mergem la o terasa..ziceam sa termin mai repede asa ca trec direct la subiect!..ii spun tot si apoi termin cu concluzia.."trebuie sa ne despartim"..apoi terminata de emotii si tot ce ma apasa in suflet plec..merg si merg..era seara , mereu ma speriau tablourile sumbre din natura ...imi era frica , nu ma mai despartisem de nimeni..era greu si pentru mine si pentru el..in sufletul meu..nu mai era absolut nimeni si nimic..din acea zi a inceput totul!!!!
CITEȘTI
Jurnalul unei vampirite
VampireEu, cine sunt?..e totul asa de complicat..sunt un vampir...viata mea e destul de grea, dar interesanta!