Eram pregatita pentru acea intalnire.. sper doar sa fie totul bine si sa nu ma transform in vampir.
********
Era momentul sa ne intalnim..il vad departe apoi in timp ce ma apropiam de el, observ pe cineva in spatele lui.. venea rapid!!!
-Fuugi!! Ii spun eu vazandu.l pe acel vampir cum aproape sarea pe el.
Era prea puternic pentru mine..ma lupt cu el lovindu-l ,apoi rupand cu colti din nemernic,insa realizez ca Nick ma vazuse..
Eram plina de sange la gura, se uita la mine nedumerit si socat..o umbra se ridica deasupra mea..dar nu mai aveam putere sa lupt..Intr.o fractiune de secunda aud trosnetul gatului rupt..cand ma intorc..il vad pe Nick..era vampir!Ma duce la o cabana in padure si ma intinde pe pat..il vad cum suferea pentru mine.
-Cine esti defapt?
-Ti-am spus sunt Nick..numai ca..nu stiam ca esti vampir asa ca nu am spus nimic.
-Esti de-al lor nu?..vrei sa ma omori..apoi ma ridic de pe pat si incerc sa fug..insa era mai rapid fata de mine.Ochii aceia caprui insangerati ma priveau..atat de milosi si de neintelesi soptindu-mi cu calm:
-Da.mi doar cateva minute sa-ti explic.
-Te ascult..zic eu cu un glas nesigur in voce.
-Am crescut chiar aici..mama a murit cand a trebuit sa ma nasc..incat am ramas cu fratele meu..el m.a crescut pana la 15 ani..dupa, in ziua cand ma angazasem la seful meu la ferma..am aflat ca a fost omorat..nu am mai venit aici de atunci..auzisem de la alti vampiri ca numai pe unii care au stramosi indepartati din familia Lonner, numai pe aceia ii omoara..insa fratele meu era adoptat ,mama lui fiind o vecina care si.a pus capat zilelor cand sotul ei a murit.
-O doamne..deci..pe mine vor sa ma omoare!?
-Se pare ca da..dar am grija eu de tine.
-Dar mama ce va face?..
-Mama ta se va descurca ..insa tu nu ai destula putere.
-Ce vrei sa spui?
-Ca nu esti un vampir antrenat..insa eu te voi ajuta..si vei deveni printre cei mai puternici vampiri...oricum cel care vrea sa va omoare este un hibrid..care isi trimite slugile pentru a va arde pe toti.
-Nu se poate..dar..nu voi avea nicio sansa..spun eu aproape sa plang...el vine spre mine si ma imbratiseaza.
-Ba da ..totul va fi bine.Pun capul pe perna...eram obosita..dar totusi :-Ce intalnire am avut!spun eu uitandu-ma cum se schimba de tricoul patat de sange..abdomenul acela perfect ,plin de muschi prin care curgea sange rece,ma facut sa ma ridic si plina de dorinta sa-l mangai salbatic pe corp...el ma intoarce si ma priveste,placerea citindu-se in ochi!...nu mai simtisem asa ceva pana atunci,tot daca eram destul de mare...iubirea si senzatia de emotie necontrolata se impleteau in sange..facandu-ma sa imi concentrez puterea intr-un sarut apasator,unul care sa ma piste buza...simtindu-mi inima care pulsa rapid...
-Te vreau!!..spun eu asezandu-ma pe pat!
El se arunca pe mine...si cu putere imi rupe bluza,lasandu-ma in sutienul rosu ca sangele...eu ii desfac nasturii de la camasa..insa el fara rabdare ii rupe si isi desface pantalonii..apoi eu il urmez sarutandu-l salbatic.Puterea cu care a rupt lenjeria care ma acoperea...m-a fortat sa suspin flamad ...de parca singura hrana care mi-ar putea potoli setea este el...
-Nu stiu cum o fac oamenii...dar nu e mai bine decat ce imi faci tu!spun eu printre suspine..
Era peste mine...imi musca cate o parte din corp...apoi imi tragea bazinul spre el ...simtind dorinta si frica care misca prin pielea mea.Ii vad ochii rosii..care ma provocau sa dau ce pot din mine...timpul trecea rapid..viteza cu care se intampla totul era inimaginabila.
Dimineata urmatoare ma trezesc acoperita doar de plapuma..si corpul lui care ma facea sa fierb de neliniste...toata camera era devastata...avusem cea mai frumoasa noapte din viata mea!
CITEȘTI
Jurnalul unei vampirite
VampirosEu, cine sunt?..e totul asa de complicat..sunt un vampir...viata mea e destul de grea, dar interesanta!