Excursie fulger

153 31 1
                                    

Intr.o dimineata..decid sa vb cu prietenele mele!..
"Hei Klara, hai sa ne vede pe bulevard!"
"Bn..vin!!"
Si asa trimit mesaj Lanei, lui Naty, si lui Jenny..sa vina pe bulevard!
Dupa 30 de min ne intalnim acolo.."salut tuturor!"..ne ducem toate pe o banca..si le propun ideea mea!
"Auziti haideti sa mergem intr.o excursie..am pleca maine dimineata...ce ziceti?."
"Ai innebunit?"spune Klara.
"Nu deloc..eu cred ca e o idee buna!"
"Eu sunt deacord!"spune Lana.
"Si eu"spune Jenny.
"Ok, atunci vin si eu!"spune Naty.
"Super bv..deci Klara..vii?!..haide!!"
"Ohh..ok!!"
"Daa..va iubesc!"
Si asa fiecare pleaca la casa ei..dar dupa lumea ma suna intrb ..unde mergem?..raspunsul meu era.."La champing!!"..tuturor le.a placut ideea ..mi.ar fi placut sa am curaj sa invit si niste baieti..dar n.am avut!!
In urmatoarea dimineata. .ne vedem la mn acasa..cu bicicletele..aproape toate ..pt ca una dintre noi nu stia sa mearga..noroc ca Naty avea o bicicleta pt 2..si asa s.a rezolvat!!..lumea avea un bagaj urias pt 2 zile..adica sambata si duminica!!
"Deci..va place??!"
"Daaa"spun toti.
Ma bucuram ca se simt bn..mie in schimb mi se facuse pofta de sange..cand mi se face pofta..mi se inrosesc ochii..si imi cresc caninii!!! M.am speriat..nu stiam ce sa fac..asa ca am ramas putin in urma..si mi.am scos din ghiozdan 'sucul'..adica sangele..si l.am baut pt a mi se potoli setea..incat mi.a trecut! Si apoi le.am ajuns din urma!
"Ce s.a intamplat?"
"Imi cazuse sapca!!.."
Numai ca imi era frica ..nu ma puteam descurca asa toata ziua..daca cumva cineva descopera asta..noroc ca o am pe Lana si ma va ajuta..dar va fi greu!!
Ajungem in locul in care trb ..si ne instalam cele 2 corturi...eu eram colega cu..Lana si Klara..iar Jenny era cu Naty!!
Facusem o petrecere in pijamale!!..Celalalt cort adormise..dar noi eram treze!..pe afara trecuse un animal...ranit..simteam mieusul de sange! Mi se inroaisera ochii si imi crescusera dinti..si am stigat la Lana incat noroc ca si.a dat seama si ia pus o perna pe fata Karlei ca si cum ca se jucau!!..in timp ce eu ies afara..si vad animalul ranit si cazut la pamant..fusese impuscat..suferea..asa ca I.am curmat suferinta!!..

Jurnalul unei vampiriteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum