-O..nu..o nu nu!!..nu ne mutam iar...daca asta vroiai sa.mi spui!!
-Ce?..de unde ai scos asta?..
-Pai..nu inpachetezi?..
-Nu..doamne..am vazut un domn la restaurant si am vorbit apoi..m.a invitat la o intalnire...am acceptat!..
-Ok..scarbos..totusi..aveti o varsta!!..nu mai aveti ..20 de ani..arati ca la 20..dar ai vreo..200??
-Da, nu conteaza!viata e treca...
-O..nu iar citatele despre viata!!!!paresesc camera..si ma duc jos..cand ma uit prin preajma imi dau seama ca nu mai era nimeni!!..ok..Ma asez pe un scaun..si ma uit la luna!!Ce frumos era cerul plin de stele..fara niciun nor care sa le fure stralucirea..doar ei!..
Din spate o mana pe umar ma surprinde...era Nick!Ce mana calda..si fina cu acea atingere catifelata care ma trezit din visare..
-Ce faci aici?..spune el.
-Am iesit sa iau aer..mama are intalnire si fiind obisnuita la actiunea de dupa..las camera libera..voi dormi sub stele..asa ca ma obisnuiesc cu situatia..
-Aa..interesant!Daca vrei..stau si eu..sau...poti dormi cu mine.In gandul meu treceau tot felul de ganduri..sa dorm cu el ..dar nu.l cunosc!!..
-Ideea e ca...eu ..nu prea stiu multe despre tine..si na..daca afla mama ca am dormit cu tine!..
-Era doar o invitatie...poti sa mi.o onorezi si in alta zi..
-Ok..apoi surad usor...pai..e clar trebuie sa ne pregatim un pat..
-Cam asa..stai sa aduc paturi..
Am adus paturi si le.am asezat apoi priveam amandoi cerul..
-Esti romantic..in felul tau?..adica..
-Cate odata..depinde de persoana de care ma indragostesc.
-Aha...apoi ma uit in ochii lui mari.
-Te.am impresionat?...ti.am spus adevarul.
-Putin da...e foarte important sa iubesti nu numai fizic persoana de langa tine..tot daca si asta conteaza..spun eu ranjind..***********
A doua zi ne trezim imbratisati..mana lui mi.o tinea pe a mea..nu.mi era frig..el ma incalzea!!..
-Neata..spun eu fericita.
-Neata..zice el privindu.mi zambetul.
-Hai in apa..vrei..??
-Apa..acum?..stii ce rece e?...
-Tocmai de asta..ca sa ne trezim!!
Ma ridic si il iau de mana..apoi incepem sa alergam spre apa..ajung si inaintez cate putin..
-Nu se poate asa..spune el..va dura o ora..
Apoi ma ia in brate si sare in apa...era asa rece..doar mainile lui ma incalzeau..bratele acelea puternice ma imbratisau ..rochia mea se lipea de corp..lasandu.mi formele la iveala..ma privea si cred ca simteam ceva unul pentru celalalt..
-Vrei sa iesim azi undeva?
-Da..ar fi super.
-Ok..atunci la ora 14..plec de aici!
-Bine..te voi astepta..spun eu radiind de fericire.Se apropie usor de mine..lipindu.ai abdomenul bine lucrat de bustul meu..apoi ma saruta pe obraz..ata de romantic si pasional..incat rosesc pentru putin timp.
Dupa ne despartim ..iar eu ma duc in camera sa vad ce face mama..era ora 10.****&&******
Cand ajung ..in camera nu era nimeni..
-Aa..normal..a invitat.o la el!!!..desteapta de mine...
Apoi imi deschid dulapul si caut ceva de imbracat!!..
CITEȘTI
Jurnalul unei vampirite
VampirEu, cine sunt?..e totul asa de complicat..sunt un vampir...viata mea e destul de grea, dar interesanta!