Luku 1

323 10 1
                                    

Joelin pov

Katson kelloa ja huomaan sen olevan jo 13.25."Voi perkeleen perkele"kiroan kun tajuan olevani myöhässä treeneistä. Juoksen eteiseen ja laitan kengät jalkaan. Samalla sekunnilla juoksen rappukäytävän portaat alas ja ulos. Juostessani vilkuilen vähän väliä kelloa. En katsonut ollenkaan eteeni ja samassa tunnen jonkun kovan iskeytyvän vasten minuun.

Yn pov
Kävelin hensingin katuja pitkin ja nään kaukaa jonkun lähestyvän minua.Kännyn katsomaan puhelintani ja samassa joku törmää minuun. Katson eteeni ja huomaan plondin pitkän miehen pitelemässä pätään.
"Voi ei,ei kai suhun sattunu?"kysyin tältä mieheltä."E ei,entä suhun?"mies vastaa typertyneenä törmäyksestä.

Joelin pov

Nostan katseeni maasta ja huomaan kauniin naisen alun edessäni joka näyttää hyvin huolestuneelta."Ei kai sattunu?"Katsoin tätä kaunista enkeliä silmiin "E ei,entä sua?" "Ei ja sori katoin puhelinta enkä huomannut sua."Tämä kaunis ihminen vastaa."Okei ei se mitään,oon muuten Joel."juu mä oon yn." Nousemme ylös ja yn on lähtemässä.Okei joel sä pystyt siihen "Noh,mä lähen tästä niin törmäillään.Yn tokaisee. "Hei,venaa saanks sun numeron.Kysyn yn:ltä kun hän on lähtemässä. "Okei miks ei" Yn antaa puhelimensa ja minä omani.

Eli joo alotin tekee tarinaa koska miks ei:)kertokaa mitä tykkäätte✿^‿^

"don't leave me alone"Where stories live. Discover now