luku 2

105 7 1
                                    

Joel pov

Hyvästelin yn ja katsoin kelloa."Voi saatana,vittu,perkele!" Lähdin taas juoksemaan studiolle. Avasin oven ja lähdin juoksemaan portaita ylös.kun pääsin Studiolle avasin oven. "Sori oon vähän myöhässä" huudan muille jätkille.

Joonas pov

Kuulin oven avautuvan ja kukas muukaan se voisi olla ku rakas ystäväni Joel Hokka. Joel käveli eteisestä pois ja oli selvästi juossut lujempaa kuin itse usain bolt. "Mikäs on tämän kerran selitys hra hokka?"Kysyn vain vittuillakseni. "Tapssin yhen muijan tai oikeestaan törmäsin." Joel sanoo katse puhelimessaan. "ONKS JOELIL NYTTE SIIS MUIJA?" Niko huutaa toiselta puolelta studiota. "Mitäh, sain vaan sen numeron ei sen ihmeempää. Joel tulee viereeni ja huokaisee syvään. "No,kerro nyt!" Hoputan joelia kertomaan enemmän tästä tytöstä. "No,sil on pitkät hiukset ja se on ihan sairaan kaunis." Joel kertoo "Ei hitto,jätkä on ihan kuses siihen."sanon tarkoituksena vai ärsyttää. "Ehkä mä vähän oonki,mut ei se musta tykkää" Joel tokaisee alakuloisesti.Juttelimme Joelin kanssa ja huomasin että on todellakin ihastunut.

Eli siis täs on tää toinen osa. kerto kaa mitä tykkäätte ja tiiän et nää on vähän tylsii ja lyhyit mut en jaksos alakaa tapahtuu;)

"don't leave me alone"Where stories live. Discover now