Luku 5

76 5 0
                                    

Yn pov

Samassa tunnen olkapäälläni käden. Käännähdän nopeasti ja huomaan tutut iloiset kasvot. "Joel"Sanon hengästyneesti. "No moivaan sullekkin"joel naurahtaa. Kävelemme läheiseen kahvilaan. Kun olimme saaneet tilattu menimme kahvien kanssa läheiseen pöytään jossa ailkoi kunnon kuulustelu. "Minkä ikäinen oot?" Joel kysyy ja tiesin että tämä ei jäisi todellakaan viimeiseksi. "Oon 24"vastaan nopeasti. "Okei,noh miks sä muutit helsinkiin?" Joel jatkaa kuulusteluaan. Mietin hetken kertoisinko koko totuuden vai en. "Opiskelujen perässä"Kerron ainaskin puolet totuudesta. Samalla kun joimme kahvia joel kyseli kaikenlaita jota en itse edes tullut aatelluksikaan. Noin puolen tunnin päästä olemme juoneet ja Joel on suorittanut kunnialla kuulustelunsa valmiiksi.Nytten olisi minun vuoroni.Mutte en edes kerkeä avata suutani kun nään taas tutu näköisen hahmon kahvilan nurkalla nojailemassa seinään. "Ei,ei,ei miten hän sai tietään"ajattelen paniikin vallassa.Joel pysähtyy kun huomaa minun jääneen paikoilleen ja kävelee takaisin luokseni. "Mitä sä jäit tähän seisoo?"joel kysyy.Hätkähdän pois mietteistäni ja joel taisi huomata ettei kaikki ollut okei."Mu-mun exä on tuolla…"vastaan hiljaa.Joel katsahtaa samaan suuntaan jonne olin katsonut.Hän vetää minut lähelleen ja laittaa kätensä niskani taakse.Siinä tuli lämmin ja turvallinen olo. Joel johdattaa minut autoonsa. "Mennääks käymään mun ja mun bändiläisten studiolla ne haluis tavata sut?" Joel kysyy jännittyneesti. "Okei miks ei" vastaan iloisesti ja väläytän jopa hymyn Joelille.Joel lähti ajamaan ja minä katsoin ikkunasta ulos.Mietin miten ihmeessä kasper oli saanut tietää muutostani Helsinkiin. "Yn,yn ollaan peril"Joel sanoo ja katsoo suoraan silmiini."Aa joo en huomannu"saan sanotuksi. Nousemme autosta ja kävelimme oven eteen. "Jännittääks?"Joel kysyy ystävällisesti. "Vähän…" "Älä huoli ne ei pure mut varoitus ne on tosi kaks mielisii ja luulee et me ollaan yhes"Joel naurahtaa hermostuneesti.Joel avaa oven ja kävelee sisään minä hänen perässään tai no oikeastaan takana.En ymmärrä miten minua hermostutti näin paljon.

Joelin pov

Kävelimme yn kanssa olo huoneeseen ja huudan." JÄTKÄT,Tääl ois vieras!kai teil on vaatteet päällä. Alan kuulla askelia jotka lähetyvät koko ajan. "JOELIN MUIJA TULI" Kuulen joonaksen huutavan "NYT JOONAS SE TURPAKII! Huudan takaisin tälle blondille kitaristillemme. Odotimme muitakin bändiläisiä ja lopulta hekin tulivat. "Eli siis täs on yn"Sanon ja yn tulee takaani muiden nähtäville. Menimme yn kanssa sohvalle ja tunsin Yn tarttuvan kädestäni. Pojat esittelivät itsensä ja yn alkoi viihtyä meidän kanssa. Juttelimme kaikesta mitä tuli mieleen. Musiikista oli helppo puhua ja selvisi että yn pitää samainlaisesta musiikista kuin mekin.Olimme jutelleet niin pitkään että ulkona kerkesi jo hämärtyä."Hei pelataaks pullon pyöritystä?"Niko ehdottaa hetken hiljaisuuden jälkeen kaikki vastasivan joo joten niko kävi hakemassa pullon ja aloitimme.Ensimmäisenä se osui Joonakseen."To vai te?"Niko kysyi "Te"Joonas vastaa sen enempää miettimättä."Okei sun pitää pussata parhaimman näköstä täällä"Olli sanoi. Huomaan Joonaksen tuijottavan yn:tä sitten minu. Nyökkäsin Joonakselle että hän saisi.

Yn pov

Huomasin Joonaksen tulevan lähemmäksi ja…hän suuteli minua. Olin hämmentynyt. "Uu,Yn ihan punastu"Niko nauraa. Katsahdan nopeasti Joeliin joka näyttää siltä ettei mitään olisi tapahtunut."Joonas pyöritä"Aleksi sanoo.Joonas tekee työtä käskettyä ja ottaa pullon käteensä ja yllätys pullo osuu minuun. Mitäköhän tästäkin tulee. "Okei yn,montako exää sulla on"Olli kysyy. "Ööm,yks…" vastasn hiljaisella melkein kuulemattomalla äänellä. "Kuka?" Joonas kysyy kiinnostuneena. Tunnet Joelin katselevan sinua ja tajuaa ettet pysty jatkamaan. "Hei,se oli vaan yks kysymys ei lisäkyssäreitä"Joel sanoo ja katsoo joonasta murhaavasti."Okei,okei chillaa"Joona naurahtaa.Jatkoimme peliä tai oikeestaan pojat jatkoivat sillä olin huonon yön jälkeen ihan väsynyt joten olin nukahtanut pää Joelin syliin.

Joelin pov

Kuulin sylistäni söpöä tuhinaa ja päätin katsoa mikä se oli.Yn oli nukahtanut syliini. Niin söpöä kun hän tuhisi nukkuessaan. En viitsinyt liikkua ettei yn heräisi. Samalla pullo osui minuun."Onks sulla ja yn:llä jotain juttuu?" Tommi kysyy."Kumpa oliski"vastaan syvään huakaisten. "Kuinii oispa"Joonas kysyy. "Mä taidan pitää yn:stä ihan oikeesti,mut uskon et se ei musta…"Vastaan. "Miks se ei tykkäis"Joonas tivaa. "En mä tiiä mul on vaan sellanen olo" vastaan samalla kun silittelen yn hiuksia. Samassa yn hätkähtää ja nousee istumaan. Huomaan yn kosteat silmät. "Kaikki hyvin yn ei hätää"Sanon rauhallisesti ja kiedon kateni yn ympärille.

Sanoi 665:)

"don't leave me alone"Where stories live. Discover now