Nikon pov
Katsoin Joelia joka näytti iloiselta yn seurassa. Siis iloisemmalta kuin pitkään aikaan. Samalla Joonas kävelee huoneeseen tunnen sydämmeni jättävän lyönnin tai pari välistä. "Mille te täällä nauratte?" Tuo blondi kitaristimme kysyy. "Ei millekkään" Joel sanoo ja katsahtaa samalla Yn:tä. Huomaan yn:llä olevan selvästi ongelmia pitää pokkansa mutta selviytyy siitä yllättävän hyvin. "Aha,vai niin. Mulle ei sit voi kertoo ikinä mitään." Joonas sanoo esittäen vihaista. Olimme olleet jo jonkin aikaa studiolla ja jutelleet taas kaikesta mahdollisesta. Vähitellen se alkoi käydä oudommaksi. Lopulta päädyimme puhumaan jostain paskasta jälleen. Joka oli ihme. Emme olleet edes juonut mitään paitsi noh eihän tosta meidän Joelista tai Joonaksesta koskaan tiedä.
Yn pov
Olin kuunnellut jo jonkin aikaa näiden apinoiden keskustelua. Minulla ei ole edes tietoa mailman menosta ennen kun kuulen jonkun sanovan nimeni. "Yn maa kutsuu" Hätkähdän kun joku koskettaa minua olkapäälle. "Aa joo mitä sä sanoit?" Kysyn katsoen Joeliin. "Nii et tilattaisko pizzaa? Koskaa, kaikil alkaa olla nälkä." Tunnen inhottavan ahdistuksen kehossani. "Vitun läski lehmä" kuuluu pääni sisällä. Tässä vaiheessa olisin hakenut keittiöstäni isoimman veitsen joka vain sattuisi osumaan käteeni. Mutta saan pidettyä itseni kurissa. "Joo ihan sama…" Vastaan vaisusti. Tunnen Joelin katsovan minua. " Okei me lähetään tilaa jäätteks te tänne?" Niko kysyy. "Joo jos ette välttämättä haluu meit sinne." Joel sanoo edellen katse minussa. " Okei olkaa kiltisti;)" Joonas huikkaa vihjaavasti laittaessaan oven kiinni. "Yn onks kaikki okei?" Joel kysyy hetken hiljaisuuden jälkeen. " Joo on miksei olisi…" Yritän sanoa mahdollisimman vakuuttavasti siinä kuitenkaan onnistumatta. " Yn sä voit kertoo mulle." Joel sanoo. " M-mä haluisin mut mä en vaan voi…" lopulta en pysty pitämään itseäni enään kasassa ja romahdan itkemään. Käännän selkäni Joelille koska en halua hänen nähdä itkeväni. Samalla tunnen Joelin kädet ympärilläni ja hätkähdän kosketusta. "So-sori teinks mä jotain väärin?" Joel kysyy ja irrottautuu. "E-et…" saan sanotuksi kyyneleiden seasta. Samalla vanhat muistot tulevat mieleeni.
Olin huolissani. Kasper ei ollut tullut vieläkään kotiin eikä hän vastaa puheluihin. Samassa kuulen oven avautuvan takaani ja juoksen eteiseen. Säikähdän huomatessani Kasperin olevan jälleen humalassa. Lähden kävelemään taksin sohvalle kunnes tunnen hänen kätensä ympärilläni. "Kasper…voiks päästää irti..." Kysyn ja yritän hivuttautua pois. "MiNeS sÄ lUuLeT oLeVaSi MeNoSsA? Kasper kysyy humaltuneena ja työntää minut seinää vasten nii etten voi liikuttaa käsiäni tai jalkojani. Ahdistuksen kyyneleet nuosevat silmiini yrittäessäni epätoivoisesti päästä pois hänen alkoholin huuruisesta hengityksestä
Nykyhetki
Joelin pov
Katsoin tuota edessäni itkevää enkeliä. Yritän halata häntä takaa päin mutta hän hätkähtää kosketustani." So-sori teinks mä jotain väärin?" Kysyin ja yritin katsoa häntä silmiin. " E-et…" Yn sanoo itkun seasta. En tiedä mitä voisin tehdä lohduttaakseni häntä. Nimittäin en voinnut katsoa kun toinen kärsii. Samassa Yn nousee ja lähtee juosten ulos studiolta. En kerkeä edes sanoa mitään kun hän jo on ulkona. Koitan soittaa Yn:lle mutta hän ei vastannut. Hetken päästä osasin yhdistää palaset. Tajusin Yn pelkäävän kosketusta. Edellisen parisuhteensa jälkeen ja niiden monien kertojen kun joku on ahdistellut tai koskenut Yn:tä ilman lupaa. " Joel miks sä oot niin tyhmä!" Sanon itsekseni ja kuulen samassa ulko-oven avautuvan. "Olittehan kil-… mis yn on?" Niko kysyy tullessaan luokseni. " Se lähti…" sanon ja nousen ylös. "Mihin Yn lähti tai miks? Riitelittekste?" Joonas kysyy tullessaan Nikon takaa. "Kumpa oltaiski." Sanon lyhyesti ja lähden.
Sanoi 529<3
YOU ARE READING
"don't leave me alone"
Non-FictionBlind channel fanfick eli älkää ottako tosissaan:) ⚠️TRIGGER WARNING ⚠️ Viiltely syömishäiriö päihteet boyxboy smut