⚠️TW⚠️
Joelin pov
Katselin kun tuo kaunis enkelini juoksee autoani kohti. " Sori jos jouduit oottaa." Tuo huohottaa samalla kun istuu aloilleen. " En kerenny venaa kovin kauaa joten ei tartte huolii ." Sanoin hymyillen. Lähdimme ajamaan Joonakselle sillä hakisimme tämän kikkara päisen kitaristin samalla. Yn on ollu vaiti siitä asti kun tuli autoon. Mietin että olikohan Yn:llä kaikki ihan hyvin joten päätin kysyä siitä. "Yn?" Kysyin ja silloin yn kohotti päätään. "Häh, aa, joo olin ihan omis ajatuksissa." Yn sanahtaa ja vajoaa taas tuijottamaan ikkunasta ulos. "Mitäs rakastavaiset!" Joonas huudahtaa istuessaan takapenkille. Voi ku tuo joskus osaisi olla hiljaa ja tajuta ettei kaikkea tarvitse sanoa ääneen. Mutta turhaa se olisi, kun ei se yksi muistaisi sitä huomenna kuitenkaan.
Joonaksen pov
Näillä näkymin illasta ei ole tulossa mitään ilopillereiden kokousta. Mitenkähän Joel oli suututtanut Yn etteivät he olleet puheväleissä. Toivon että, Nikolla, Aleksilla ja Ollilla olis parempi meininki ellei Olli ja Aleksi oo parin juoman jälkeen toistensa kimpussa. Onkohan ne ees tulossa. Noin 10 minuutin päästä minä, Yn ja Joel olimme odottamassa muita baarin edessä. Vähän ajan päästä loput ystävistämme ilmestyivät. Huomasin Nikon olevan jo hieman hiprakassa sillä nähdessään meidät hän tuli ja halasi minua joka ei ollu kovin yleistä. Mutta ei se minua silti haitannut saada yhtään enempää läheisyyttä. Eiku hups!
Yn pov
Katselin kun muut lähtevät hakemaan juomia kun taas minun ja Joelin tehtäväksi oli jäännyt metsästää meille istumapaikat. Vihdoinkin pojat tulevat ja antavat juomat. En tiedä mutta juuri nyt ei tunnu siltä että haluaisin juoda. Tai en ainakaan paljoa. Mutta en halua olla se valittaja aina joten pidän turpani kiinni. Mitäköhän Joel ja muut jätkät ajattelee kun joutuvat olla tämmösen rotan seurassa. "Tuun koht takas." Huikkaan Joelille ja lähden baarin ulko puolelle eli ulos. Halusin vain siitä melusta pois hetkeksi. Huomasin ulkona, että minulla on yksi rööki vielä taskussani ja sytkäri. No se on aina mukana kaikkien hullujen vuoksi. Sillä niitä on tullut tämän odotuksellisen pitkän elämäni varrella. Kuulen ajatuksien seasta kun joku muukin tulee ulos. En kiinnitä siihen erityisemmin huomioo kunnes kuulen tutun äänen takaani.
Olempas mukava ihminen kun jätän tänän tähän. Olkaa hyvä 🤭
Sanoi 352 👍
YOU ARE READING
"don't leave me alone"
Non-FictionBlind channel fanfick eli älkää ottako tosissaan:) ⚠️TRIGGER WARNING ⚠️ Viiltely syömishäiriö päihteet boyxboy smut