Y/n pov
Availin varovasti silmiäni ja katsoin ympärilleni kuulen kylpyhuoneesta jotain ääniä mutten kiinnittänyt mitään huomiota siihen. Aloin miettiä että missä joel on. No se selvisi hyvin nopeasti sillä, kun tuo pitkä komea blondi käveli vain pyyhe lantionsa suojana suihkusta hiukset märkinä. Tajusin vasta hetken päästä, että katsoin suu ja silmät ammollaan Joelin täydellisiä kasvoja. "Näitkö haamun?" Joel kysyy nauraen. Suljin nopeasti suuni ja katsoin lattiaan tomaatin punaisena ja nolostuneena. Kuulen hänen menevän huoneeseensa. Hetken päästä hän tulee viereeni istumaan. " Mitä haluisit tehä tänään?" Joel kysyy ja silittää samalla hiuksiani. " En tiiä mun pitäis varmaan einaski mennä käymään kotona." Sanoin ja katsoin yläpuolelleni. " Okei, jätkät kyseli et lähettäiskö tänään baarii niittenkaa?" Joel sanoo ja katsoo takaisin minuun. Aloin miettiä millon viimeksi olin edes käynnyt baarissa. Kunnes muistin ainakin sen miksen käy nykyisin.
Flash back
Kävelin baarin vessaan ja yritin rauhoittua. Samassa kuulen takaani oven avautuvan ja huomeen jonkun miehen astelevan sisään. "Anteeksi mutta tää on naisten vessa." Sanon ja yhtäkkiä mies hymyilee. Hän astelee lähemmäksi. Peräännyn mutten kerkeä edes kolmea askelta ottaa kun jo seinä on selkääni vasten. Mies tulee aivan kiinni minuun ja tajuan ettei enään ole pakoreittejä.
Nykyhetki
" Yn kaikki hyvin?" Kuulen Joelin äänen ylä puoleltani ja nyökkäsin. " Mennään vaan." Sanoin ja hymyilin takaisin Joelille. " Mut nyt haluisin kotiin." Sanon ja katson anovasti Joelia ja tiedän ettei hän voinnut sanoa ei minulle. " Okei, okei mä voin viedä sut." Joel huokaisee naurahtaen.Aleksin pov
Katsoin puhelinta sängyssäni ja mietin mitä minun ja Ollin välillä oli vai oliko meillä mitään. Tiedän tästä kannattaisi ihan kunnolla keskustella itse Ollin kanssa, mutta en uskaltanut. Huomasin, että ryhmäämme alkoi tulla viestejä joten aloin lukea niitä vain ajan kuluksi.
Hokan hokkikset<3
Joel: Mä ja yn tullaan illal
Niko: okei ketä muit?
Joonas: Mä! Ette te selvii ilman mua!!
Olli: Nii ku sähän oot aina se joka on nii selvinpäin ku voi olla😂
Aleksi: Jep
Tommi: Mä en pääse. On jotenki huono olo.
Niko: Eli kaikki muut paitsi nalle karhu 🐻
Aleksi: Nii kait
No niii... Moi vaa kaikki semmosen kolmen kuukauden jälkee. Mut nyt ku kesäloma alko ( Hyvää kesälomaa) nii alan kirjottaa ainaskin kerran joka viikko mut joo I'm back✨
Sanoi 360🎸
YOU ARE READING
"don't leave me alone"
Non-FictionBlind channel fanfick eli älkää ottako tosissaan:) ⚠️TRIGGER WARNING ⚠️ Viiltely syömishäiriö päihteet boyxboy smut