luku 16

36 5 0
                                    


Ollin pov

Herään jostain paikasta jota en meinaa tunnistaa ensin. Tunnen lämpimän kehon vieressäni ja käännyn katsomaan. Järkytyn. Vieressäni makaa Aleksi. Hänen paljas rinta on kuin, liimattu minuun kiinni. Katson hetken aikaa ympärilleni ja huomaan vaatteita sotkeutuneina toisiin. " Voi vittu!" Ajattelen kun, viime yön asiat palautuvat mieleeni. Muistan hämärästi kun lähdimme pois ja sitten, noh voitte jo arvata mitä tapahtui. Alan varovaisesti silittämään Aleksin mustia hiuksia ja katselen kun, tämä tuhisee vieressani. Vähän ajan päästä hän alkaa availemaan silmiään ja hymyilee kun katsoo minua. " Huomenta." Tuo sanoo uneliaasti. " Huomenia vaan sullekki." Naurahdan ja lasken hänen hiuksiinsa pusun. Olen nousemassa ja menossa etsimään vaatteitani mutta, Aleksi ei päästä itti. " Hei mun pitää mennä kuselle! Ellet haluu alkaa siivoamaan nii sinuna päästäisin irti." Sanon ja katson Aleksi muka vihaisena. Hän huokaisee syvään ja irroittautuu vastahakoisesti. "Tuun ihan just takas" sanon ja nappaan samalla vaatekasan mukaani jossa toivottavasti on minun vaatteeni. Käyn vessassa ja puen tutut bokserit ja mustat farkut jalkaan. Huppariani en löydä joten palaan takaisin Aleksin luo jolla yllätys yllätys oli se päällään. "Hiton pölliä!" Naurahdan ja menen takaisin makaamaan Aleksin viereen. "Olli..." Aleksi kuiskaa rintaani vasten. " No, mitä?" " Pidätkö mua vaan hetken kokeiluna?" Aleksi kysy ujosti. "Mistä sä tommosta keksit?" Kysyn ja nään hänen simässä kyyneleen. "Voi Aleksi, en tietenkään!" Sanon silittelen tuon mustia hiuksia. " Mä rakastan sua." Sanon ja hän nostaa päätään niin että nään hänen silmänsä jotka tuikkivat. Selkeästi näillä sanoilla on vaikutusta. " Nii mäki sua." Alaksi sanoo hymyillen ja suutelemme. Kumpa sitä olisi kestänyt kauemmin mutta ovikello päättää keskeyttää meidät. " Meen kattoo kuka se on." Sanon ja nousen. Kävelen kettiön läpi ja avaan oven. Nään Joelin huohottamassa ovellani. "Ooks nähny yn:tä?" tuo kysyy hengästyneenä. "En ja miks et laittanu viestii? Luulin et se on sunkaa." "Mä laitoin ja koitin soittaa muttet vastannu. Nii se oliki mut aamul en enään löytänyt sitä eikä se vastaa soittoihin tai viesteihin." Joel kertoo. Hän kuulostaa erittäin huolestuneelta.

Sanoi 338🫧
Mitäs sanoinkaa siitä aktiivisuusesta... Sori sori unohdin ja täs on nyt ollu nii paljon kaikkee etten oo kerenny🙃

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"don't leave me alone"Where stories live. Discover now