⚠️Tw viiltely⚠️
Yn pov
Menin takaisin sisälle ja mietin koko matkan vain Joelia.Katsoin itseäni peilistä ja naurahdin ääneen.Ajettelin ettei joelin kaltainen ihminen voisi koskaan ihastua minun laisee rumaan rottaan.Säpsähdän kun kuulen että puhelimeeni tuli viesti.Otan sen käteeni ja katson kuka se oli.Sydämmeni jättää lyönnin välistä kun huomaan sen olevan Kasperilta eli siis exältäsi joka käytti minua hyväksi ja oli muutenki väkivaltainen. Pudotat puhelimesi ja tiedät ahdistuksen tulevan pian taas kylään. Juokset keittiöön et sit käteesi isoimman veitsen jonka vaan löydät.Valut seinää vasten istumaan veitsi ranteillasi. Kyyneleet virtaavat vesi putouksen lailla niin että ne sumentavat näkösi. Vähän ajan päästä olet kunnossa ja näät puhelimesi soivan. Nouset voimattomasti lattialta ja katsot kuka se on. Vastaat puhelimeen ääni väristen. "Moi yn,sori ku soitan näin myöhään mut mun oli pakko kysyy et tuuks huomenna kahville?" Jännitykseni helpottuu kun kuulen Joelin äänen. Vastasin hänelle myöntävästi ja tunnen kun hymy nousee kasvoilleni.
Joel pov
"No mitä se sano?" Joonas kysyy jännittyneenä. "Se suostu,mut se kuulosti jotenki pelästuneeltä vastatessaan"
"Ehkä sitä vaan jännitti" joonas arvelee. "Nii,mut mä lähen nytte moro jätkät" Huikkaan tuolle apina laumalle ja lähden kävelemään kotia kohti.Alkaa olla jo pimeää kun pääsen kotiin.En meinaa saada untakaan miettiessäni yn:tä ja sitä mikä hänellä oli kun soitin.Aloin miettiä kaikkea ihan outoo kunten vaikka sitä että hän olisi satuttanut itseään mutta siihen tuskin oli pelkoa.Pyörin ja hyörin hetken aikaa sängyssäni ja lopulta nukahdin.Yn pov
Taas yksi uneton yö edessä ajattelin maatessani sängyllä silmät edelleen auki. Nousen ylös sängystä ja kävelen parvekkeelle. Heti kun avasin oven kylmä viima tulee päälleni. Meinaan perääntyä mutta lopulta röökin halu vie voiton.Polttelen sen nopeasti ja kipitän sitten sisälle unohtaen taas ettei siellä mikään lämpimin sää ollut. Kävelen ympäri asuntoani ja vilkaisen kelloa vähän väliä. Kello on vasta 2.47 eli vielä olisi pitkä yö edessä. Lopulta päädyn katsomaan Netflixiä ja miettimään Joelia.
Tää olis tosiaan vähän pidempi ja yritän jatkossa tehä vähän pidempii mut täs ois nytte 320sanaa mut joo öitä:)
YOU ARE READING
"don't leave me alone"
Non-FictionBlind channel fanfick eli älkää ottako tosissaan:) ⚠️TRIGGER WARNING ⚠️ Viiltely syömishäiriö päihteet boyxboy smut