Liebster Blog Awards

6.4K 156 36
                                    

Jeej zostałam nominowana do Liebster Blog Awards ^^ Już jakiś czas temu, ale nieważne... Nominowała mnie @Gladis_obsessions i BARDZO jej za to dziękuję! ♥

Pytania:

1. Ulubione shippy?

Oczywiście, że Larry ♥
Edit: Również Johnlock ^^

2. Czy jest piosenka, której nie lubisz tak jak dawniej, ale nie usuniesz jej ze swojej playlisty? Jeśli tak, to jaka?

Moja playlista składa się głównie z piosenek których nie słucham, więc nie będę ich wszystkich wymieniać xd

3. Najgłupsza sytuacja, która przydarzyła Ci się w szkole?

Nie umiem sobie teraz żadnej przypomnieć :/

4. Czego się boisz?

Tak trochę wysokości.

5. Co uważasz o osobach transseksualnych?

Są ludźmi jak wszyscy.

6. Lubisz gry komputerowe?

Tak,  lubię simsy ;3 (aktualnie nie mogę w nie grać, bo nie mam zainstalowanego windowsa :c)

7. Kogo podziwiasz?

Podziwiam wszystkich ludzi, którzy dążą do celu bez względu na to co mówią inni. Serio ich podziwiam, też chciałabym taka być.

W sensie fizycznym podziwiam Louisa Tomlinsona. Ostatnio przeglądałam swoją galerię w telefonie i natrafiłam na mnóstwo zdjęć Lou (większość zdjęć w mojej galerii to zdjęcia chłopaków z 1D, ale ciii xd) i zaczęłam się zastanawiać, jak można być tak cholernie idealnym?!! Jakbym była chłopakiem to chciałabym wyglądać jak Louis.
Edit: Oczywiście nie podziwiam Lou tylko w sensie fizycznym, nie patrzę tylko na wygląd.

8. Ostatnia przesłuchana piosenka?

Podejrzewam że "Hallelujah", ponieważ teraz uczę się jej, bo w czwartek idę na przesłuchanie do szkoły muzycznej z tą właśnie piosenką. Trzymajcie za mnie kciuki.
Edit: Teraz będzie to prawdopodobnie "No air" w której się zakochałam po przeczytaniu ff o tym samym tytule ^^

9. Wyobraź sobie, że możesz sprawić, by jeden zespół znów zaczął koncertować. Jaki zespół "przywracasz"? (Możesz przywrócić zmarłych członków zespołu, jeśli jest taka potrzeba)

Mimo że One Direction nadal istnieje to przywróciłabym Zayna do zespołu, bo bez niego nie ma One Direction.

10. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

"Jaś i Małgosia" Przez długi czas miałam fazę na tą bajkę

11. Czy czytasz książki (np. Fanfiction) w innym języku? Jeśli tak, to jaka książka w innym języku jest twoją ulubioną?

Wolę raczej przeczytać po polsku, bo z moim angielskim najlepiej nie jest (ostatnio zaczęłam chodzić na coś w rodzaju korepetycji bo już pod koniec kwietnia jadę do Londynu). Jakiś czasu temu zaczęłam tłumaczyć takie jedno ff o Larrym, ale naprawdę nie jestem zbyt dobra z angielskiego, więc...

NOMINACJE

You're my reason to smile @xAgataOfficialx

Rose @My_Little_Dream69

No sound @arixsels

Ugh, Peasant @nobodyseenobodyknows Mimo że to opowiadanie jest już zakończone to musiałam, po prostu musiałam, bo dzięki temu opowiadaniu zaczęłam czytać (i pisać własne) na wattpadzie.

Pytania do nominowanych:

1. Co skłoniło Cię do pisania?

2. Czy utożsamiasz się z jakąś postacią ze swojego opowiadania? Jeśli tak to z którą?

3. Jakie jest Twoje motto życiowe?

4. Jak planujesz swoją przyszłość? Masz już jakiś wybrany zawód?

5. Ulubiona piosenka/wykonawca?

6. Czy jest taki film, który gdy go oglądasz, skłania Cię do głębokich przemyśleń? Jeśli tak to jaki?

7. Wymień 5 rzeczy/osób sprawiających Ci radość.

8.  Ulubiona książka/film?

9. Jakie masz marzenia?

10. Co sądzisz o miłości? Myślisz, że istnieje miłość od pierwszego wejrzenia? Myślisz, że istnieje prawdziwa miłość?

11. Co sądzisz o ludziach, którzy się samookaleczają? Jesteś w stanie ich zrozumieć? A może jesteś lub byłaś jedną z nich?

Kocham Was wszystkich. xx ♥

Love, sweet love (Larry Stylinson)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz