Nasza parka dalej oglądała netflixa leżąc blisko siebie, a czarnowłosy zjechał ręką z włosów blondyna na jego plecy. Atsumu lekko się wzdrygnął, ale było to pod wpływem przyjemnych dreszczy. Później Sakusa zaczął składać mokre pocałunki na tylnej części szyi swojego chłopaka, bardzo rozpraszało to jego uwagę i nie umiał się skupić na oglądaniu. Podobało mu się jednak to co robił, więc zatrzymał to co oglądali.
-Usiądź po turecku w lekkim rozkładzie nóg na łóżku skarbie, zmienimy ustawienie i będziesz miał do mnie lepszy dostęp Omi
-Dobrze Tsumiś-blondyn zarumienił się na tą uroczą ksywkę, a czarnowłosy zrobił to, o co ten go poprosił, a Atsumu usiadł między jego nogami,plecami do niego i ściągnął meczową koszulkę Sakusy, którą miał na sobie.
-Od razu lepiej~-Kiyoomi składał teraz znowu mokre pocałunki na tyle jego szyi i z boku. Nie obyło się też bez malinek. Gdy szyja po bokach i z tyłu była zapełniona, mokrymi pocałunkami zjechał na ramiona,łopatki,a potem na plecy. Gdy Atsumu czuł te czułości, zdarzyło mu się ciho pojękiwać, było mu naprawdę dobrze. Nagle wytrzeszczył oczy jak poczuł ból na ramieniu-To jego chłopak właśnie go ugryzł.
-BOLAŁO OMI!
-Zostawiam na tobie moje znaki kochanie~
-Mhm, dobrze, ale jak Osamu je zobaczy to cię zabije
-Niech tylko spróbuję-chłopak przestał robić malinki na tyle blondyna. Pchnął go tak by leżał na łóżku pod nim.
-Omi?
-Będę delikatny- powiedział Sakusa, ale my jednak dobrze wiemy, że nie.
Ściągnął swoją koszulkę i rzucił ją gdzieś na podłogę.
-Omi czy ty chcesz?
-Tak chcę-odpowiedział mu i pocałował go namiętnie, a swoją ręką sunął po torsie niższego. Gdy dotarł do sutków, zaczął jednego ściskać i masować go. Wciąż nie przerywał pocałunku , więc Atsu jęknął mu w usta.
Gdy oderwali od siebie swoje usta, Sakusa nie mógł oczywiście pozostawić nieskazitelnego przodu skóry chłopaka. Teraz tutaj zaczął mu robić malinki, na szyi, torsie.Nie obyło się też bez gryzienia. Najpierw pieścił ustami jego sutki,a blondyn czuł niezwykłą przyjemność z tego płynącą. Przerwał pieszczoty.
-Robiłeś to już kiedyś?-zapytał Sakusa
-Nie...a ty?
-Też nie, więc mamy wspólny pierwszy raz-odpowiedział Omi
-Cieszę się że to z tobą
-Ja też Tsumiś-zsunął jego bokserki, a blondyn się zawstydził.
-Myślałem że tak będzie, więc wcześniej się tam wyczyściłem-powiedział Atsumu
-Super, stoi ci, to dobrze, wiem teraz mniej więcej gdzie lubisz, ale pewnie po dłuższym byciu razem dowiem się jeszcze więcej-czarnowłosy kojąco mówił, po czym wsunął na swoje dwa palce prezerwatywę z lubrykantem i włożył w Blondyna
-Ugh, b-boli Omi
-Rozluźnij się kochanie
-Spróbuję-odpowiedział Miya, a Sakusa powoli zaczął poruszać palcami w chłopaku.
-Hmm gdzie to jest..może tutaj?-nacisnął pewne miejsce,a Atsumu głośniej jęknął i wygiął lekko plecy
-Znalazłem~
Blondyna odrobinę to bolało, ale odczuwał też pewną przyjemność płynącą z tego. Sakusa dalej ruszał palcami, aż poczuł, że jego chłopak jest rozluźniony, więc je wyciągnął i wyrzucił prezerwatywę.
-Omi czy teraz..-zapytał Atsumu, a Sakusa właśnie ściągnął swoje bokserki
-Tak skarbie, będzie dobrze-powiedział i pogładził Atsumu po policzku
-A czy ty tego chcesz? Na pewno Tsumiś?
-Tak chcę-powiedział blondyn i pocałował czarnowłosego
-Okej-Sakusa założył gumkę również z lubrykantem dla odrobinę większego komfortu na swojego członka.
-Wsunę się powoli
-Mhm-Atsumu lekko się bał, gdy poczuł jak główka penisa Sakusy wsuwa się w jego dziurę, dość mocno się zawstydził i zasłonił sobie ręką twarz. Kiyoomi pogłaskał go po wierzchu dłoni.
-Nie zasłaniaj twarzy, bo cię do łóżka przywiążę-powiedział Czarnowłosy i szybciej wsunął się głębiej.
-AGHH t-to jest dziwne Omi!
-P-przyjemne-powiedział Sakusa i zaczął się poruszać. Atsumu po jakimś czasie się przyzwyczaił i czuł przyjemność, pojękiwał, a z każdym mocniejszym pchnięciem wyginał plecy. Kiyoomi dalej się poruszał. Podobało się im to obu i doszli w niemalże tym samym czasie, ale czarnowłosy wcale nie myślał o końcu. Wymienił tylko prezerwatywę i wbił się bardzo agresywnie w blondyna.
-UGH KURWAA OMI!-Atsumu się wydzierał, ale z przyjemności.
Pieprzyli się tak ostro do północy i Atsumu był wykończony.
-Miało być delikatnie! Czuję, że mi plecy odpadną!-Atsumu narzekał z bólu leżąc nagi i padnięty na łóżku z poplamioną i pogniecioną pościelą. Na ziemi walały się papierki po prezerwatywach, dowód na niezłą zabawę.
-Nie mogłem się powstrzymać~ Twoja erotyczna twarz jest taka podniecająca Tsumiś, a twoje jęki to melodia dla mych uszu
-OMI PRZESTAŃ! ZAWSTYDZASZ MNIE JESZCZE BARDZIEJ!
-O to chodzi~
-PRZESTAŃ BO NIE DOSTANIESZ DUPY AŻ DO KOŃCA ROKU!
-Tsumiś, ależ to zabawne, dobrze wiemy, że żaden z nas nie wytrzyma. Poza tym kto krzyczał ,,WIĘCEJ OMI! WIĘCEJ! TO TAKIE PRZYJEMNE! MOCNIEJ!"
-TO NIE JA! ZMYŚLASZ
-Tak tak, już się tak nie bulwersuj skarbie-Omi złożył pocałunek na czole Atsumu, a ten uśmiechnął się i przytulił do niego.
-Tsumiś skarbie idź się jeszcze raz wykąpać a ja ogarnę pokój i pójdziemy spać
-Nie umiem chodzić, zanieś mnie! Na rączkiiiiii
-Dobrze dobrze-Sakusa wstał z łóżka, podniósł nagiego Atsumu i zaniósł go do łazienki wsadzając do wanny. Odkręcił mu też wodę i przygotował kąpiel. Znowu pocałował go w czoło i poszedł ogarniać sypialni, a chłopak z Hyogo chlapał się we wannie.
Gdy Kiyoomi skończył sprzątać pokój, zapukał do łazienki.
-Tsumiś? Już wykąpany?
-Tak Omi! Chodź wyjąć mnie z wanny, proszę
-Jasne skarbie-Czarnowłosy wszedł do łazienki, wyjął go z wanny. Tsumu się wytarł, ubrał swoje bokserki i koszulkę Omiego i położył się już na świeżej pościeli. Teraz to Sakusa poszedł zażyć kąpieli.
Jak wrócił to rzucił się na łóżko i zaczął łaskotać Atsumu.
-Omi-Atsumu śmiał się i zwijał przez łaskotki. Gdy brakowało mu już tchu, Sakusa przestał go łaskotać przytulił go i składał delikatne pocałunki na jego twarzy.
Głaskał go też po włosach i obdarzali się niewinnymi oraz uroczymi czułościami. Koło 2 w nocy zasnęli w siebie wtuleni.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kochani! Ze względu na to, że wróciłam do szkoły po zdalnych, rozdział się opóźnił, ale w koncu jest! WYBACZCIE JEŚLI JEST CRINGE ALE SIĘ STARAŁAM. Mam nadzieję że choć trochę się to spodobało! Dziękuję za komentarze, gwiazdki i za czytanie tego! Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym rozdziale!
~Julien❤
CZYTASZ
My favourite germ-SakuAtsu PL
FanfictionSakusa Kiyoomi -siedemnastolatek z Itachiyamy i z germofobią i Atsumu Miya- pewny siebie siedemnastolatek z Inarizaki przypominający Barrego B Bensona z filmu o pszczołach. Ich drogi spotkają się pewnego dnia w Tokyo podczas niefortunnej wycieczki...