Rozdział 24

185 9 7
                                    


Atsumu dzięki asyście Oikawy podczas ciężkiego dla blondyna weekendu przeżył go dużo łatwiej i nie wypłakiwał oczu. Te kilka wiadomości też mu pomogło ale skończył się weekend-Tooru wrócił do Miyagi, a Atsumu do swojego liceum w którym nieustannie i na każdym kroku widział jak jego brat i Suna miłostkują ze sobą. On czuł się jak jakieś piąte koło u wozu. Chciał ten czas spędzać chociażby pisząc z Omim. Dziś był czwartek,a od Niedzieli Sakusa całkowicie ignorował wiadomości Atsumu. Blondyn strasznie się martwił o swojego ukochanego i znowu dużo płakał... pisał nawet z Komorim a ten powiedział mu tylko że nieważne jak Sakusa się zachowuje ale Atsumu tak czy siak MUSI przyjechać na weekend do Tokio. Blondyn oczywiście dopytywał,ale kuzyn wciąż odpowiadał to samo i nie zdradzał szczegółów. Atsumu dowiedział się też od Komoriego przynajmniej tyle że Sakusa żyje i nie jest w szpitalu.
Blondyn nie wiedział co o tym myśleć, więc gdy wrócił ze szkoły postanowił poradzić się grupczacie swoich przyjaciół.
*✨POWER BOTTOMS GC✨*

Tsum-Tsum🦊🌸: AYOOO co zrobić gdy chłopak ma mnie w dupie????

✨Sassykawa✨💅🏻: LYRIC PRANK

🌸Sugamama🌸: Jako ,,mama" powiedziałbym stanowczo że nie ALEEE jako przyjaciel myślę że ten pomysł jest świetny!!!

Sun☀️🍊: TAKK!! Pamiętam jak wymyśliliśmy to samo gdy Kags się dziwnie zachowywał! U mnie zadziałało!!

Tsum-Tsum🦊🌸: Ale on nawet ode mnie nie odczytuje...

🌸 Sugamama🌸: NA BANK CZYTA ale pewnie na ekranie powiadomień żeby ci nie pokazywało że przeczytane!

✨ Sassykawa ✨💅🏻: jak dobrze dobierzemy piosenkę to na bank skłonimy go do gadania!

😏Asahi's sin😩: MOŻEMY TEŻ ZROBIĆ COŚ NA CZACIE NA KTÓRYM JEST NAS WIĘCEJ I WSPÓLNIE ZROBIMY LYRIC PRANKA A NIE NA DM

Tsum-Tsum 🦊🌸: MOŻNA ale to od piosenki zależy....HMM OGŁASZAM BOTTOMOWĄ BURZĘ MÓZGÓW

✨ Sassykawa ✨💅🏻: MAM IDEALNĄ PIOSENKĘ I MOŻEMY TO ZROBIĆ NA GRUPCZACIE ,,We all loves balls"!

😏Asahi's sin😩: SPILL THE TEA

🌸 Sugamama 🌸: NO WŁAŚNIE

✨ Sassykawa ✨💅🏻: U crazy od Conora Maynarda

Tsum-Tsum 🦊🌸: MOCNE....to nie przesada?

🌸 Sugamama 🌸: NIE! Niech wie że może cię stracić i ogarnie dupę!

Tsum-Tsum 🦊🌸: no dobrze...oby poszło dobrze...

Sun☀️🍊: Oh... OBY spróbujemy Tsumu!!

Atsumu miał mieszane uczucia co do tego pomysłu,ale jednak ostatecznie się na to zgodził, chociaż musiał się zebrać i gdy był gotowy dał znać przyjaciołom, że już mogą zaczynać.

*We all loves balls 🏐🍆🏐 groupchat*

Daichi's hoe💅🏻🌸: @Mr😷🦠

Flatass🍞🍑❌: @Mr😷🦠

Tangerine milk🍊🥛: @Mr😷🦠

Little demon⚡😈: @Mr😷🦠

Better twin🐝: @Mr😷🦠

Baldi👴🏼: OHO CZYŻBY SAKUSA MIAŁ PRZEJEBANE???

Deadchi☠️: Suga??? Huh??

Saltyshima🧂🙄: Bullshit😑 nie wiecie że inni też dostają powiadomienia?

My favourite germ-SakuAtsu PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz