Annemin bu konuşmasından sonra tabi ki o iki gıcık abi odalarına çıktılar. Ben de bahçeye çıktım.
Bahçedeki salıncağa geçtim yine. Telefona bakıyordum ki yanıma ortanca abi geldi. Yağız mıydı neydi adı.
Y " Merhaba iyi bı başlangıç yapamadık ama ben Yağız abin" diyip elini uzattı.
Ben de "Biraz öyle oldu ama bunun sorumlusu sen değilsin diğer ikisi" dedim ve elini tuttum. Ve bu şekilde aramızın kötü olmadığını belli ettim. Konuşmaya başladık havadan sudan. Daha sonra olayların nasıl böyle olduğunu diğer kızın yaptıklarını anlattı. Sonra
"Ama senin böyle olmadığını anlayınca çok sevindim" dedi .
Ben de " Geldiğinizde hiç böyle bı karşılama olacağını düşünmemiştim çünkü ben sizinle tanışacağım için mutluydum. Benim eski ailemde çok iyi ilişkilerimiz yoktu da ben de hasretim insanlarla iyi iliskilerimin olmasına." Diyince eğer istersen seninle biraz dışarıya çıkabiliriz 2-3 saate döneriz dedi. Ben de bu Yağız abinin bu adımına karşılık vermem gerektiğini düşündüm ve kabul ettim. Sonra anneme gidip "Biz dışarıya çıkıyoruz" diyince annem hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. O da tamam diyince biz dışarıya çıktık. Arabaya binelim mi diye sordu ama ben yürümeyi tercih ediyordum.Yürüdük yürüdük sohbet ettik ve ben ilerideki dondurmaya aşkla bakınca abim "dondurma ister misin?" Diye sordu, tabi ben de çok isterim dedim. Ben çilekli dondurmaya bayılırım. Ben çilekli dondurma alınca abim de çilekli aldı ve bir parka oturduk.
Biz sohbet ederken benden biraz büyük gözüken bı kız "voleybol oynamak ister misiniz ? Kişi az olunca eğlenceli olmuyor "dedi. Rüzgar abiye bakarak konuşunca bende bı kıskançlık damarları kabardı ama kabul ettik. Voleybol oynamayı çok sevince göz yumuyorsun. Bizim takımda ben abim ve o kız vardı. E tabi çok iyi olunca baya bı farkla kazandık. Abim de iyi oynuyormuş ve o kız da. Biz kazanınca çok sevindik. Sarıldık , eğlendik falan o kızın abimle konuştuğunu görünce sinirim bozulmaya başladı yine. Ama çaktırmadım, o grupla da arkadaş olduk ve instalarini aldık, kız benden 3 yaş büyükmüş. Tanışınca öğrendim. Aslında tatlı kız adı da Cerendi ama abimle yakın olduğu için çok sevemedim onu sonra bir daha görüşmek şartıyla dağıldık. Biz de abimle eve giderken ona "Cerenin sana nasıl baktığını gördüm sen de ona öyle bakiyor gibiydin, orda söylemedim ama o kıza sinir oldum. Kesin sana akşam yazıcak" dedim kıskanç bir tavırla Yağız abim de " Sen şimdiden beni kıskanıyor musun yoksa meleğim " diyerek elini omzuma attı. Ben bir garipsedim ama mutlu olmuştum kaynaştık en azından biriyle. Eve doğru gidersen bahçeden eve kadar gidecek gücüm kalmamıştı. Sabah da erken kalkınca yorulmuştum. Abime " Ay çok yoruldum ben ya" diyince abim beni bir çırpıda kucağına aldı beklemeyince bir çığlığı patlattım. Evdekiler de hemen kapıya geldi bişey oldu sandılar kesin. Annem "noldu niye kucağında kızım bişey mi oldu" dedi
abim de " Arya çok yorulmuş gelirken kucağımda taşıdım prensesi." Diyince diğerlerinin nefret dolu bakışlarıyla karşılaştım. Ama bana ne onlardan ya. onlardan bir adım gelmeden ben de onlara adım atmayacaktım.
Eve geçtik neler yaptığımızı anlattık annemgil çok mutlu olmuştu. Arda ve Egemen de çok kıskanmıştı." Yeter artık Arya'nın senin yanında olduğu biz de özledik onu." Dediler. Ve beni aralarına aldılar. Daha fazla katlanamayan Rüzgar odasına çıktı. Ama bu sefer Sarp olan yanımızda kaldı. Sonra biz konusmaya devam ettik. Yarın hep birlikte pikniğe gitmeye karar verdik. Okulu soracak olursanız da okulu bosverin ya zaten yaz tatili geliyor, sınav haftası da bitti biz de artık gitmiyoruz. Ben herkese iyi akşamlar ben odama çıkıyorum bugün çok yoruldum dediğimde Yağız abim " istersen seni kucaklayarak odana kadar götürebilirim prenses" dedi. Ben de "Çok teşekkür ederim prens bey ama kendim çıkabilirim" dedim.
Odama çıkınca bir duş aldım saçlarımı tarıyordum ki kapım çaldı. Ben de girebilirsin diyince onun Sarp olduğunu anladım. Ben şaşırmıştım ama elimle oturabilirsin diye koltuğu gösterdim.
O da " Seninle konuşmak istiyorum, ben pek hoş bir başlangıç yapamadım bunun için özür dilemeye gelmiştim"
Ben " Evet gerçekten baya kötü bı başlangıç yaptın hatta yaptınız"
Sarp " Biliyorum sana geldiğin gibi hakaret ettim kötü davrandım ama tamamen diğer Arya yüzündendi ben çok önyargılıydım, o bize hiç iyi şeyler yaşatmadı."
Ben" Olabilir ama yine de bu o davranışlarınızı haklı çıkartmıyor. Ben siz geldiğinizde çok heyecanlıydım, çok mutluydum ama o kadar önyargılı davrandınız ki ben soğudum normalde çok enerjik eğlenceli bı yapım var bugün Yağız abinin gördüğü gibi ben sizinle de öyle olmak isterdim."
Sarp " Ben de isterim ve yaptığım hatayı telafi edicem. Ne istersen yaparım yeter ki bana bir şans ver."
" Bunu zaman gösterecek." Diyip saçlarımı kurutmaya başladım.
" Ben kurulayabilir miyim" diyince makineyi ona verdim ve kurutmaya başladı
Belki de yıllar boyu beklediğim ilgi buydu bı saçlarını kurutabilir miyim demekti. Benim için o kadar büyük bir adım ki yeni bir aileye gitmek benden nefret eden o kadar kişiyle aynı ortamda bulunmak ve onlara alışmak. Ama basarabilirim.
Sarp "Saçlarını tarayayim istersen" dedi ben de tarak ve saç spreyini ona verdim.
"Saçların çok güzel kokuyor"" Teşekkür ederim"
"Elimden geleni yapacağım, seni kazanacağım"
" Umarım sözünde durursun, ama seni süründüreceğimi unutma şimdi uyku vakti " dedim ve odadan gitti , ben de uyudum.
___________________________________________
Oy vermeyi unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem ✨
Romanzi rosa / ChickLit17 yıl önce hemşirenin yaptığı bir hata sonucu karışan iki bebek,hastaneden gelen bir aramayla yapılan DNA testi,çocukların gerçek aileleriyle yaşamaya başlamasıyla yaşananlarrrr