Tamam bilgilendirmeyi yaptığınıza göre gidebiliriz. Gidebiliriz dediğime bakmayın. Sahilden yürüye yürüye eve gidecektik. Yolun ortalarında denizi izlemeye başladık. Oturup sohbet ettik. Sonra ben Arda'nın dizine yattım. O da saçımı okşadı. O anda da dondurmacı geçiyordu. Egemen de dondurma almaya gitti. Biz ardayla kaldık.
Arda "seni ne kadar çok diledim bilemezsin, diğer Arya'nın sana azıcık benzemesi için her seyimi verirdim. Bir kere ben ikizim gibi hissedemiyordum."" Emin ol ben de gerçek ailemi ne kadar diledim bilemezsin, bana değer veren kardeşlerim olmasinin ne olduğunu yanınıza gelince anladım. Ve evet bence de ikiz hisleri var. Seni gördüğümde hissetmiştim."
" Ben de sen bileğini burktugunda anladım ikiz hislerini. Normalde böyle şeylere inanmam."
" İnsanın ikizi olması çok güzel bir şey."
" Senin gibi ikizi olması daha güzel bir şey." Diyince kalkıp ona sarıldım. Gerçekten böyle anlara ihtiyacım vardı. Benim de sevilmeye hakkım vardi.
Dondurmamızı egemenden alarak yürümeye devam ettik. Ve eve geldik. Evde de aksam hep beraber çay içtik ve odalarımıza gittik. Ben bı emirle konuşup durum değerlendirmesi yaptım. Her şey mükemmelmiş, ve çok iyilermis, kızdan hoşlanıyormuş ( şıpsevdi ya tam bu) bir dahaki buluşmada biz de olalım barii dedim ve kapattım.
Sonra odanın kapısı çalındı "girebilir miyim" diye sordu ben de Yağız abimin geldiğini zannedip "girebilirsin abi" dedim. Odaya sarp abim gelmişti. Şaşırarak " ben de Yağız abim geldi zannetmistim." Dedim. O da ' ben de senin abinim bana da abi diyebilirsin dedi. ' "düşünürüm" dedim. Noldu dercesine bakınca " hiç, kardeşimle konuşmaya gelmiştim" dedi. Ben de "tamam gel otur" dedim. Sonra da " Bak gerçekten diğer kız yüzünden sana bu kadar yüklendim. O kız hiç iyi değildi. Bizim aile dostu var bı tane de onun çocuğu vardı. Onunla biz çok takılırız. Baya kafa çocuktu. Bir gün bize geldi çocuk diğer Arya da o çocuğu gördüğünde değişmeye başladı. Tuhaf tuhaf davranışları vardı. O çocukla başbaşa kalmak için bizi kovdu odadan. İşte benim yakın arkadaşımı bile ayartmaya çalışınca ben de ona sinir oldum. O gün onunla kavga ettik. Onun nasıl biri olduğunu o zaman anladım. Bu yüzden ben de senin onun gibi olduğunu düşündüm. Çünkü ben kız kardeşime çok bağlı büyüdüm. Benim tek havalim bı kız kardeşi ve o da olunca benim herşeyim oldu. Ama işte o Arya bendeki kız kardeş isteğini etti. Galiba ben de hazır değildim yeni bir kız kardeş vakasına. Bu yüzden tüm ön yargım. Gerçekten bu evde sana en çok değeri ben verebilirim. Çünkü kız kardeş hayaliyle yanıp tutuşan benim. Ve ben seninle aramın iyi olması için her şeyi yapabilirim."
" Anlıyorum. Emin ol benim için de çok zor her şey. 17 yıldır ailemden en ufak bir sevgi sözü bile duymadım. Ben kavga etmemek için ailemle konuşmuyordum. Kendi evimde bir yabancıydım adeta. Zaten daha sonra kendi evim de olmadığını öğrendim. Bilmiyorum gerçekten çok büyük bir şey benim için de. Ve bana değer veren insanlara ben de çok değer veririm. Ben insanlara bağlandığımda kolay kolay bırakamam. Ama bağlanırken de baya çaba sarf ederim. Ama şu ana kadar verdiğim çabanın buna değdiğini gördüm. Egemen, Arda, annem, babam ve Yağız abimle anlaşmaya başladık bile. Onların hepsi bana bir adım attıklarında ben onlara iki adım atarak karşılık verdim. Ve galiba sıra sende. Bu benim için zor bişey ama seninle anlaşmak için çaba sarf edeceğim."
" Peki şimdi saçlarını oksayabilir miyim." Dediğinde dizine başımı koydum ve kendimi ona bıraktım. Saçlarımı biri severken çok uykum geliyor. Ben uykuya daldiktan sonra sarp abimin beni kucaklayarak yatağıma koyduğunu hissettim. Hayır uykum açılıyordu. Beni yatağıma yatırıp gidecekken biraz daha devam etmesi için onu elinden tutup yanıma çektim. O saçlarımı oksamaya devam ederken ben yine uykuya dalmıştım.
Sarptan
Minik prensesin uyuduğunu fark edince onu yatırmak için kucakladım. Ve yatırdığımda elimi tutup kendine çekmişti. Ben de yanına uzanıp saçlarını okşamaya devam ettim. O da omzuma yatmıştı. Onun uyuduğunu anladıktan sonra ben de kendimi uykuya teslim etmiştim.
Annemin "sessiz olun" demesiyle gözümü açtım. Arya hâlâ omzumda uyuyordu. Benim elim de onun saçlarındaydı. Diğer elimle sessiz olmalarını söyledim. Tüm ev bişey olmuş gibi bizim odadalardı. Elimle gidin işareti yaptıktan sonra tekrar Arya'ma dönmüştüm. Melek gibi uyuyordu. Çok güzeldi miniğim. Ona çok iyi bir abi olacaktım. Her istediğini yapacak, onu kötü şeylerden koruyacaktım. Ve muhtemelen de bir erkek arkadaşı olmasını hiç istemeyecektim. Hem daha bu kız çok küçük ne erkek arkadaşı. Diye düşünürken Arya kıpırdamaya basladı. Gözünü kırpıştırdığında beni görünce şaşırdı ama akşam beni tuttuğunu hatırlayınca kalkmaya başladı.
"Günaydın"
" Günaydın miniğim"
" Yine bı minik vakası daha. Gerçekten ben büyüğüm ya. Hem sen Arda'ya minik diyor musun da bana minik diyorsun?"
" Ben egemene de minik demiyorum ama sana diyorum çok minnoş bir tipin olduğundan heralde"
" Bir de minnoş çıktı başımıza" diyerek kalkmaya başladım. (Aryaya geçti)
Aryadan
Diğerleri kalktı mı
"Evet herkes uyanmış, bize bakmaya gelmişler ama ben onları kovdum"
" Niye kovdun ya uyandirsalardi bizi tabi sen zaten uyanmissin ama"
" Çok tatlı uyuyordun ben de kıyamadım"
Diyince bir cevap veremedim." Hadi hazırlan kahvaltıya inelim" diyip çıktı.
Ben de bugün bir elbise giymem gerektiğine karar verip
Bunu giydim ve aşağıya indim.
___________________________________________ Beğendiyseniz ⭐ 'a basmayı unutmayın
Ve yorum yapınn
💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem ✨
ChickLit17 yıl önce hemşirenin yaptığı bir hata sonucu karışan iki bebek,hastaneden gelen bir aramayla yapılan DNA testi,çocukların gerçek aileleriyle yaşamaya başlamasıyla yaşananlarrrr