~17~

572 22 0
                                    

Uyandığımda rüzgar abim çoktan kalkmıştı. Ama galiba ben uyanmıyım diye kolunu çekmemişti. Boşta kalan eliyle telefonuna bakıyordu. Hatta benim uyandığımı fark etmemişti.

"Kiminle konuşuyorsun sen" diye sordum.

" Ezgi ablanla yani sevgilimle konuşuyorum "

" Biz tanışacak miyiz peki onunla'

" Evet ben cagiricam yakında"

" Tamam tanışalım bakalım yengemle" dedim ve kalktım. Ben üzerimi değiştiriyim diyerek odadan çıktım. Abilerimin sevgilisi olması benim sinirimi bozuyordu. Kıskanıyor muydum onları? Ama daha yeni tanıştık ne ara onları kıskanacak kadar sevdim? Valla ben de bilmiyorum.

Neyse üzerime biseyler giyiyim.

Bunu giyip bir çoklu kolye taktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyip bir çoklu kolye taktım. Bir de bileklik taktım. Artık hazırdım.

Emire yazdım bugün bulussak mi diye. Bakalım kaçta görücek mesajımı.

Aşağı inmeye başladım. Onları masada bulamayınca ordaki ablalara sordum. Bahçede yapıyormuşuz kahvaltıyı.Yine herkesten sonra kalkmışım.

Günaydın diyerek masaya oturdum.

"Nereye gidiyorsun abla yine suslemissin " dedi egemen

"Emir abine yazdım buluşalım diye ama görücek mi bilmiyorum" diyince Rüzgar abim sessiz bı şekilde "yine mi bu çocuk ya"

"Evet abi yine o çocuk! Noluyo size anlamıyorum , emir dediğimde bir değişik davranıyorsunuz."

" Kıskanıyoruz seni işte,o çocukla çok yakınsın." Dedi Sarp abim

"Çünkü arkadaşım" dedim. Oradan annem de

" Sevgilisi de olabilir, her zaman sizin yanınızda olmayacak benim kızım. Sıkıştırmayın kızımı" diyince ben o" biraz zor ama olsun" dedim sessizce. Sonra kahvaltı masasına oturduk.

Kahvaltıyı yaptıktan sonra ben bahçedeki çardaklara oturdum. Bu evin de bahcesi de kocaman yaa.

Telefonum çaldı. Emir arıyordu.

Daha yeni uyandın di mi emir

Evet güzelim, buluşuyor muyuz şimdi.

Bulusuyoruz ama kahvaltını yap öyle gel

Kahvaltı sevmediğimi biliyorsun Arya

Biliyorum ama yapman lazım, alış artık. Sonra da bize gel. Burda buluşalım. Hem Monopoly falan oynariz burda çok kişi var zaten.

Tamam ben 1-2 saate gelirim. Haid görüşürüz.

Tamam görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra mutfağa gittim. Dün çilek almalarını söylemiştim ordaki ablalara. Çünkü bugün çok iyi bir çilekli pasta yapacağım. Çilekli paşayı yaptım ve üstünü beyaz krem şantiye kapladım. Ve krem santiyle model yapıp dolaba koydum.

Böyle bişey olmuştu ama arada çilekli sos var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bişey olmuştu ama arada çilekli sos var.

Biraz dinlemeyin derken emir gelmişti. Herkes bahçede oturuyordu emiri de bahçeye gönderdim. Ve pasta tabaklariyla döndüm. Önce en yakınımdaki emir ve sarp abiye verdim. Sonra da ablaların yardımıyla herkese dağıtıyoruk ki emir oradan "çok güzel olmuş Arya eline sağlık " dedi. Ben de "teşekkürler ederim ustalık alanım çilekli pasta biliyorsun" dediğim anda herkesin gözleri açılmıştı. Sonra herkes sarp abime baktı. Kızarmış ve nefes alamiyor gibi gözüküyordu. Yağız abim " hemen hastaneye " dedi ve arabalara atlayıp hastaneye gittik. Arda'ya sorduğumda sarp abimin cilege alerjisi olduğunu öğrendim. Ben bir serum taktılar abime herşey benim yüzümden olmuştu. Hem korkmuş hem de üzülmüştüm. Herkes sakinleyince özür diledim. Sarp abim " önemli değil bilmiyordun ki " dedi. O biraz içimi rahatlamıştı.

Serum bitince eve gitmiştik. Serum ise yaramıştı. Sarp abim eski haline dönmüştü. Biraz oturduk ve sıkılınca Monopoly oynadık. Ben Monopoly oynaya bayılırım ama biz genelde 3 kişi oynardık. Yani eskiden . Şimdi bayaa kalabalık bı şekilde oynicaz. Ben bu oyunda hep banka olurum. Bir de arada hile yapıyorum ama sadece arada. Yani kazanamayack gibi olduğumda. Ama emir o kadar alıştı ki beni yakaladı çok kez. Ve bu sefer bankayı benden aldılar ve galiba kaybettim. Sarp abim kazandı. Ama bu kadar da olmaz yerlerin %40 ını almıştı biz de geriye kalan 6mız birlessek anca alırız onu . Hem her yerin sahibi hem de zengin oldu . " Ya haksızlık var bu oyunda kabul etmiyorum" dedim
Arda da " evet bence de bir haksizlik var bu kadar zengin olamazsın abi"

" Yoo siz strateji bilmiyosaniz ben napayım"

" Benim bı stratejim vardı ama benden aldınız işte"

" Neydi stratejin para çalmak mi" dediğinde herkes güldü . Ama evet ben bu sayede kazaniyordum hep.

Akşam olmuştu yani hava kararmaya başlamıştı. Emir "ben gideyim artık" dedi
Biz de " tamam sonra görüşürüz" diyerek onu uğurladık. Sonra hep beraber akşam yemeği yedik. Sohbet falan ettik sonra ben üzerime su döktüm. Tabi sakarlığım üzerimde her zamanki gibi." Ben bı üzerimi değiştiriyim "diyerek yukarı çıktım.

Hava biraz soğumaya başlayınca üzerine de uzun kollu biseyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hava biraz soğumaya başlayınca üzerine de uzun kollu biseyler giydim. Sonra zilin çaldığını duydum. Ve aşağı inmeye başladım. Kim geldi acaba? Bir de bu saatte . Abilerim kapıya bakmıştı bile hoşgeldin, nerelerdeydin falan diyorlardı. Son merdiveni de inince onu gördüm. Şok olmuştum.

___________________________________________

Sizce kimi gördü. Sonraki bölüm bomba gibi olucak. Beğendiyseniz ⭐'a basmayı unutmayın.

Gerçek Ailem ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin