~13~

736 21 1
                                    

Eve geldiğimde hepsi içeride oturuyordum annem hoşgeldin naptiniz bugün diye sordu.
Rüzgar da " Sevgilisiyle gezdi işte tüm gün. Bir de ne yaptığını mı anlatsın. Diyince ben yine sinir küpü oldum.
" Yeter artık emir benim sevgilim değil tamam mı sadece en yakın arkadaşım. Onunla olan arkadaşlığımı anlayamazsın sen. Karşı cinsten biriyle hiç kardeş kadar yakın hissetmediğini nasıl da belli ediyorsun."

" Peki arkadaşınsa ilk gün niye onun evinden topladık seni"

" Çünkü arkadaşım, ve onda kalmaya gittim. Hatta biliyor musun onunla birlikte uyuduk. Ama sen bunu anlayamazsın. Emir benim kardeşim ve senin anlayamayacagın kadar çok seviyorum onu." Dedim ve sonra "ben kime laf anlatıyorsam" diyerek odama çıktım.

Odama çıkınca elime Deniz'imle olan fotoğraflarımızı aldım ve onu ne kadar özlediğimi düşündüm. Bı ağladım bir fotoğrafını öptüm. Ve uyuyakalmışım.

Sabah 6.30 da ayaktaydım. Tabi saat 9 da uyursan bu saatte kalkarsın Elis. Elis tabi . Denizin sana her zaman seslendiği ismim Elis. Ondan sonra Kimse bana Elis dememişti.

Yapcak birşey olmadığı için sabah bahçede spor yaptım ve ondan sonra da duş almaya çıktım. Saat 7.45 olmustu. Artık herkesin kalkması gerektiği düşüncesine kapılıp önce arda'yı kaldırdın daha sonra onunla beraber Egemen'i kaldırdık sonra elimizde bir su alıp Yağız abi'yi kaldırmak için onun odasına gittik bu sefer tatlı bir kaldırmamı beklemesin benden o yüzden onu suyla ıslatarak kaldırdık sonra hemen odadan kaçtık ve Sarp abinin odasına gittik onu nasıl bir tepki vereceğini bilmiyorum ama yine de kaldırmayı denedik onu. Bu sefer az su döktüm ve yine de kalktı beni şaşırttı. çok tepki vermedi günaydın dedi sadece son olarak korkulu rüyamı uyandirmaliydik ama onu ben kaldırmam diyerek odasına girmedim onu da Arda ile Egemen kaldırsın. zaten onlar da su dökmedi nasıl bir cinsse insanlar korkuyor ondan. Bir de sevgilisi varmış nereden bulmuş acaba böyle birini kızda da bir sıkıntı var heralde şaşırıyorum bazen sonra hemen üzerimize giyinmeye karar verdik yani kombin yapmaya ben egemenlerde kombin yapacaktım ve bugün onlarla dışarı çıkmaya karar verdik daha doğrusu onları yanıma almaya karar verdim çünkü ben zaten Emir izlemek için dışarıda olacaktım bugün onlar da gelecekler.

 Bir de sevgilisi varmış nereden bulmuş acaba böyle birini kızda da bir sıkıntı var heralde şaşırıyorum bazen sonra hemen üzerimize giyinmeye karar verdik yani kombin yapmaya ben egemenlerde kombin yapacaktım ve bugün onlarla dışarı çıkmaya karar ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben böyle bir şey giymiştim.

Ben böyle bir şey giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gerçek Ailem ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin