~12~

762 24 0
                                    

Sabah olmuştu bu sefer alarmla 7.00 de kalktım

Hemen üzerime haki renk bir takım giydim

Hemen üzerime haki renk bir takım giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben takım giymeye bayılırım. Ama genelde şirkete giderken giyerim. Yaşımı daha büyük gösteriyor. Daha sonra ben ufaktan makyaj yaparken bir yandan da emiri aradım geliyor mu diye kontrol etmek için. Yine beyefendi geç kalkmış hemen geliyormuş. Ona da şık giyinmesini söyledim ve kapattım.

Aşağıya  indiğimde annem ve babamın kalkmış olduğunu ve rüzgar abiyle konuştuklarını gördüm
Annem de Ezgi kızımız da gelsin kardeşinle tanışsın bir ara uzun zamandır görmüyoruz onu dedi Rüzgar abi de tamam  gelecek işte onunla görüşeceğim ben, ne gerek var aslında bununla tanışmasını ama çağırayım  sizi görmedi o da uzun zamandır dedi sonra benim geldiğimi görünce sustular. Sonra da ben yani bir haberleri olsun diye emiri  kahvaltıya çağırdığımı söyledim tamam kızım dedi annem daha sonra diğer aile bireyleri de kalktı ve emir gelmişti. Kapıyı acmaya gittim ve onu görünce hemen sarıldım. Çok ozlemistim onu. Normalde her gün beraber oluyoruz. Bu sefer biraz uzun geldi görüşmememiz.

Kombini de tam bana uygundu. O da benim kombinimin lacivertini yapmıştı.Ben insanlarla kombini giyinmeye aynı giyinmeyi çok severim ve çok tatlı olmuştu o da bir takım giymişti yakıştık birbirimize işte sonra kahvaltı masasına oturduk herkes günaydınlaştı ve ben de diğer abilerim tanıttım ona. Emiri de onlara en yakın arkadaşım olarak tanıttım. Pek tatmin olmamışlardı. Verdiğim cevaptan ama neyse.

Ben de dün kendimi sakatladığımdan bahsettim. Seni yürüyemezsem beni kucağına alırsın diye çağırmıştım dedim. Emir de of ya güzelim ben de şirketten sonra kafe gibi bir yere gideriz diye düşünmüştüm. Dedi.ona da gideriz dedim ben de sonra o abilerin gıcık bakışlarını gördüm ama onları boş verip biz çıkıyoruz dedim ve annemgile haber vererek çıktık evden daha sonra emir'in arabasına bindik ve ondaki görüşmeye 9.30'da falan gitmiş olduk patronunla görüştüm ve sakatlandığımı belirttim bugün iki tane toplantıya girip çıkacaktım zaten sıkıntı olmazdı benim için.Daha sonra şirketteki odama geçtik emir'e anlattım olanları işte abilerim böyle böyle beni çok sevmiyor o ikisi ama diğeri beni bayağı seviyor alıştık onunla falan dedim o da şaşırdı beklemiyordu böyle bir olay olacağını ona doğru düzgün bahsetmemiştim bile. Ama alışacak gibiyim onlara çaba gösteriyorum en azından. Daha sonra kızdan bahsettim ona Miraydi galiba ismi çok yakışırsınız işte çok tatlı bir kızmış o da kabul etti birini yapacak olursam falan dedim kızın ınstagram'ına girdik işte biraz gösterdim emir'e ay çok tatlı kızmış dedi. ben de biliyorum zaten sana kötü kız mı ayarlarım dedim daha sonra işte kızı  aradım ben. işte şimdi görüşüyorum o çocukla sana anlattığım çocukla bir fotoğraf atıyorum yani Emir ve ben bir fotoğraf atıyoruz bir bakarsın istersen ınstagram'ını veririm çocuğa dedim kız da tamam o zaman ver ya dedi ınstagram'a verdim ben toplantıya girdiğimde onlarda emir'le konuşmaya başlamışlardı ilk toplantım çok iyi geçmişti işi kapmıştık.Müşterilerle güzel bir anlaşma yapmıştık başarılı geçtiği için Murat Bey bizi tebrik etti daha sonra bir öğlen yemeğine çıkmaya karar verdik emirle. bizim şirketin karşısındaki kafeye gittik o kadar şirin bir mekan ki ben orayı çok seviyorum . birer hamburger aldık birlikte. kızdan bahsettim işte ne yaptınız ne konuştunuz diye o da iyi ya tatlı bir kız galiba biz biraz konuştuk dedi buluşmaya karar verdik biz dedi birbirimizi görmeye karar verdik dedi. Deniz kafeye gitmeye karar verdiler yarın 2 gibi buluşuruz dediler ben tabii ki bu haberi çok sevindim umarım kısa anlaşırlar çünkü uzun zamandır bana bir kız bul deyip durduğu için ona da birini bulmuş oldum kız da çok tatlı bir şey ya samimi bir şey yani anlaşırım galiba onunla e tabii ki yarınki buluşmalarında arka sandalyenin birinde onları izliyor olacağım için çok da merak etmeme gerek yok yarınki buluşmadan ne yapacaklarını sonra kafeden çıktık ve şeye gittik tekrar şirkete gittik ben diğer görüşmeme girdim ondan sonra da o da başarılı geçti tabii ki işi kaptık daha sonra Emir ile birlikte sinemaya gitmeye karar verdik Emir çok romantik filmleri sevmez ama ben çok severim romantik filmleri o yüzden romantik bir filme gittik çok tatlıydı çok hüzünlüydü biraz gözyaşı döksem de eğlenceli bir gün geçirdik en son dondurma aldık ve emir beni evime bıraktı ben de bugün için ona teşekkür ettim ve yarın görüşmek üzere ayrıldık.

__________________________________________

Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn💗💗💗

Gerçek Ailem ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin