~Rozdział 2~

359 14 2
                                    

Y/n: Dobra, dostałam już odpowiedź.
Niki: No i co napisał?
Y/n: Napisał, że moja wiadomość jest bardzo podobna do twojej.
Niki: Dobra, trudno. Co jeszcze?
Y/n: Nie wiedział, że Wilbur ma siostrę, no nikt nie wiedział, i jutro wyśle mi IP serwera oraz zrobi spotkanie na dc, żebym się ze wszystkimi zapoznała, więc jest dobrze.
Niki: To nie dobrze, to fantastycznie!! Jak chcesz będę mogła Ci wszystko pokazać i coś pomóc.
Y/n: Dziękuję Ci już teraz, bo pewnie będę potrzebować pomocy.
Niki: Nie ma sprawy, o chwila! Will prosi mnie na prywatny chat, więc muszę Cię zostawić, ale za niedługo się odezwę.
Y/n: Szkoda, no ale cóż, żegnaj różowo włosa.
Niki: Żegnaj, damo.
Kiedy zakończyłam rozmowę, chciałam zmontować film dla mojego "kochanego" braciszka.
Po około 3 godzinach montowania, stwierdziłam, że już mi się nie chce i skończę to później, a że zgłodniałam zeszłam na dół, żeby zrobić coś na obiad, bo Will gdzieś wyszedł i nie powiedział kiedy wróci.
Podeszłam do lodówki i okazało się, że nie ma nic, co można, by było wykorzystać do zrobienia obiadu, a że nie chciało mi się iść do sklepu, zamówiłam sobie chińszczyznę, makaron ryżowy z wołowiną i sosem teryaki.
Czekałam chyba 45 minut na jedzenie, ale było przepyszne! Po zjedzeniu udałam się na górę, żeby dokończyć montaż filmu.
Po 5 godzinach już skończyłam
i przesłałam gotowy materiał do Willa. Zbierałam się powoli na deskę, ale za daleko nie doszłam, bo zadzwoniła do mnie Niki.
Niki: HELOŁ DAMO!!
Y/n: HELOŁ RÓŻOWO WŁOSA!!
Niki: MAM DLA CIEBIE NOWINĘ!
Dostałam cały scenariusz do filmu z Tobą i ja mam Ci wszystko pokazać i lekko wprowadzić w fabułę!
Y/n: SERIO!? ALE MEGA!!
Niki: Ja też się mega cieszę, bo chyba dobrze się dogadujemy, prawda?
Widać było, że się lekko zarumieniła.
Y/n: No jasne! Super się z tobą rozmawia, a i dodasz tą Minx w końcu, czy nie? Hshs..
Niki: Ah, no tak! Wyleciało mi z głowy, chwilka.. napiszę do niej czy ma w ogóle czas, żeby pogadać.
Y/n: Jasne, nie spiesz się.
Niki: Odpisała od razu, jak nigdy, pewnie, dlatego że napisałam o Tobie trochę, haha.
Y/n: Już wszystkim o mnie gadasz?
Powiedziałam z udawanym oburzeniem.
Niki: Oj tam, lepiej mieć więcej przyjaciół już zanim się wejdzie na server, niż wrogów, dobrze mówię?
Y/n: Zawsze dobrze mówisz!
Niki: No właśnie, a poza tym jak mogłabym nie powiedzieć o tak pięknej damie jak ty?
No i na to zarumieniłam się, jak na zawołanie, coś niesłychanego.
Ale nie byłam sama, Niki też wyglądała jak burak.
Y/n: Przestań, nieprawda.. brzydka jestem, i gruba do tego.
Niki: PRZEPRASZAM, COŚ TY POWIEDZIAŁA!?!?!? TY, GRUBA???? I BRZYDKA!?!?!?!? COŚ MI SIĘ TU NIE ŁĄCZY!!
Y/n: To niech połączy..
Niki: Skarbie, jesteś cudowną osobą, i do tego piękną, która potrafi poprawić nie tylko mi humor, ale pewnie też wielu innym osobom. Jesteś też człowiekiem wielu talentów, montujesz filmy do Willa na kanał, a uwierz, są mistrzostwem. Z tego co Will mi powiedział, tak samo jak w kwestii montowania, pięknie rysujesz, więc nie mów, że jesteś brzydka czy głupia albo, broń Boże, do niczego. Pamiętaj, że zawsze masz we mnie wsparcie, okey?
Trochę mnie wmurowało, nie powiem. Pierwszy raz w życiu ktoś powiedział mi coś tak miłego.
Y/n: Niki ja.. dziękuję, bardzo.
Niki: Okay, koniec tego wylewu czułości. Gdzie ta Minx?
I jak na zawołanie fioletowo włosa dziewczyna weszła na nasz kanał, max 3 os.
Minx: SIEMA BABKI!!!
Niki: MINX!!! HEJOW!
Y/n: Hejka!
Minx: Ty musisz być Y/n, super wyglądasz! Masz bardzo ładne włosy!
Y/n: Dzięki! Ty masz piękny odcień fioletu na włosach, są mega!! A makijaż, że proszę siadać!
Resztę dnia, i kawałek nocy, spędziłam na rozmowie z dziewczynami.
Kiedy Minx coś mówiła wyłączyłam się i zapatrzyłam się na Niki, mówiłam jej, że ma piękne oczy, ale nie sądziłam, iż będę się w nie tak długo wpatrywać!
Zauważyłam, że Niki też się we mnie wpatruje, kiedy nawiązałyśmy kontakt wzrokowy obydwie się zarumieniłyśmy i odwróciłyśmy wzrok. Minx chyba to zauważyła, bo przestała mówić już chwilę temu.
Minx: Dobra gołąbeczki, ja się zbieram, wy się dalej sobą cieszcie, a ja idę spać. Dobranoc dziewczyny!!
Y/n: Kolorowych snów, Minx!!
Niki: Słodkich snów!! Jutro zadzwonię!
Minx: Jasne, paa<3
*Minx opuściła chat*
Niki: Ja też będę już się zbierać, dobranoc Y/n!
Y/n: Dobranoc, Nikusia!!
*Niki opuściła chat*
Ze względu na godzinę poszłam wziąć szybki prysznic, umyć zęby, przebrać się w piżamę i pójść spać.

~(Nie) Zwykła dziewczyna~ {Niki x Reader}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz