Kapitola 7: Odhalení

14 1 0
                                    

Najednou uslyšeli silný zvuk následovaný křikem.
Vrhli se na nádvoří a uviděli vyděšený lid.

Muž se vrátil, ale tentokrát byl doprovázen Zlobou.
Stála vedle něho. Měla černé šortky, punčocháče stejné barvy jí stoupaly až k stehnům. Nosila malý černý vršek, které nechával nepokryté jedno z jejích ramen. Její vršek také také ukazoval spodek jejího břicha.
V tomto velmi uvolněném úboru jsme mohli vidět hodně kůže a všechny její štíhlé křivky.
Bylo to poprvé, co nosila tak uvolněné oblečení. Její vlasy byly sčesané dozadu a její křídla byla natažená, aby jí dala větší a mohutnější vzrůst.

-《Zlobilko!!!zakřičela Růženka a rozběhla se k ní.

-《Nepřibližuj se.řekla Zloba.

-《Co se to děje?》 zeptal se Diaval.

Muž se rozesmál.

-《Tedy, je to jednoduché, jste prostě jen slepí. Od začátku vaše hezká vílečka jen předstírala, že potřebujete pomoc. HAHAHA. Byla to čistá komedie. Byl to geniální plán, co jsem vymyslel......
Měla dělat, jako bych ji já sám obtěžoval, zatímco ve skutečnosti jí bylo perfektně dobře. Teď, když jste poslali polovinu stráží, aby ji hledal, bude mnohem jednodušší dobít váš hrad.》

-《Zlobilko..... že to není pravda?zeptala se Růženka.

Ale Zloba neodpověděla. Místo toho se temně usmála.

Růženka ucítila své srdce bít silněji. Byla zraněna.... zraněna zradou osoby, kterou nejvíce milovala.

-《Zlobo!! Víš, co ti zbývá.řekl muž a šel směrem ke dveřím hradu.

Filip, který ho chtěl zastavit, byl zastaven Zlobou.
Roztáhla svá křídla a ochránila muže. Jedním rychlým pohybem ruky ze země vyrašily větve pokryté ostny, aby jim zabránily odejít. Všechny stráže, které na ni naskákaly, se ocitly odhozeny na několik desítek metrů.

-《Omlouvám se.řekl Filip.

Pak vytáhl železný meč a začal odpuzovat hezkou vílu. Za ním se Růženka ani Diaval nemohli hnout, šokováni tím, co se stalo.

Díky železnému meči se Filipovi podařilo odrazit Zlobu. Jedním úderem pod popáleninu na boku padla Zloba k zemi. Její obličej byl stažený bolestí. Ale nepřestávala ho odrážet.
Filip vyhrával. Přitlačil ji ke kameni a byl připraven ji dorazit. Věděl, že kvůli tomu budou Růženka s Diavalem trpět. Ale už neměl na výběr. 

Pozvedl svůj meč, ale předtím, než ho mohl zabodnout, zvedla Zloba své ruce před svůj obličej.

-《PŘESTAŇ!!!!zakřičela.

Zloba měla skloněný obličej. Ze všech sil zavírala oči, aby z nich nevytekly slzy. Třásla se a prosila, aby přestal.

Filip se zastavil, když viděl, v jakém stavu je Zloba. Růženka a Diaval se k němu připojili. Byli oba naštvaní. Cítili se zrazeni.

-《Kmotřičko.... jste jen monstrum nakonec.... lhala jste mi a zaútočila jste na mě.řekla Růženka bez sebe.

Zloba se pomalu zvedla.

-《Všechno vám vysvětlím.řekla v slzách.

Zloba k nim teď stála čelem.
Najednou se zezadu ozval zvuk. Všichni se otočili a konstatovali, že to byl jen kámen. Ale když se otočili, překvapilo je, že vidí Zlobu plnou rychlostí letět směrem k hradu.

Zloba na Beautyfairy (překlad z francouzštiny, dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat