Kapitola 2: Zmizení

42 2 2
                                    

Druhého dne ráno se Zloba pomalu probudila díky slunečním paprskům, které hladily její tvář. Uvědomila si, že Diaval není v hnízdě a začala ho hledat. Slezla ze stromu a uviděla ho posazeného směrem k nicotě, ve které šlo vidět celé údolí.

-《Diavale?

-《Konečně jsi probuzená, má krásko.

Zloba se pousmála. Vnitřně byla šťastná, že jí takhle říkal. Ale její názor se od včerejška nezměnil. Stále odmítala nechat ho říkat jí tento typ něžností.

-《Už jsem ti řekla, abys mi takhle neříkal Diavale.... Účastním se Beautyfairy. Moc se mi to nechce dělat, ale... nechci zklamat Růženku.

Diaval si stoupl a přiblížil se k ní.

-《Jsi si jistá? Nelíbí se mi muset tě do toho nutit. Nechci, abys byla unáhlena.

-《Neboj se, Diavale. A stejně se mnou zůstaneš, že ano?

Diaval se na ni usmál, kvůli čemuž se začervenala, a položil jí polibek na tvář.
Zloba nebyla zvyklá na tento typ gest, ale nic neřekla, aby nevyprovokovala hádku před oslavou.

O několik hodin později oslava začala. Hodně lidí se shromáždilo i s vílami.
Růženka byla neklidná, začínala si myslet, že Zloba nepřijde.

-《Phillipe, co si počnu, když nepřijde?

-《Neboj se, Růženko. Má ještě čas přijít.

-《Ahoj stvůřičko.

Růženka se vylekaně otočila a uviděla svou kmotřičku, jak se na ni usmívala. Ihned jí vběhla do náruče.

-《Myslela jsem si, že nepřijdete.

-《Tak to ses spletla.

-《Nechci vás nutit, abyste......

Růženka neměla čas dokončit větu, že jí Zloba odpověděla.

-《To je dobré, Růženko, udělám to.

Růženka se na ni usmála, zatímco Phillip opustil místnost, aby je nechal převléct se.
Zloba zatřepala prsty směrem k svému hezkému ptákovi, aby ho proměnila v člověka.

-《Takže.... co uděláme?zeptal se Diaval.

-《No, musíme převléct Zlobilku. Nemáte vypadat hrůzostrašně, ale hezky.řekla Růženka rozpačitá, že jí musí říct toto.

-《Já vím, Růženko.》 řekla Zloba pokoušejíc se usmát.

-《Mám nápad na oblečení, co byste mohla mít ráda. Běžte za zástěnu, dám vám to.》 řekla Růženka.

Přinesla jí hezké černé celkem krátké šaty.
Zloba se převlékla a sundala svůj skrývač vlasů.

-《Tak co to dává?

Šaty, které jí sahaly ke kolenům, jí padly perfektně. U pasu měla opasek s bílým uzlem, který odhaloval její štíhlý pas. Její prsa zakrýval krajkový límec.

Jen jedno z jejích ramen bylo schováno, což ukazovalo rysy jejího těla a její klíční kosti, které jí dávaly velký půvab.
Její křídla byla úplně volná. Nosila malé vysoké botky.

Zloba na Beautyfairy (překlad z francouzštiny, dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat