هایی هاتمەوە بە پاڕتی نوێ😆👌🏿
⚠گرینگە تکایە بیخوێنەوە⚠
ئەجە بە دری خۆت بکە ڤۆت دەکەی دەستت،خۆشبی سەر چاوم...،ڤۆت ناکەی هەر دەستت خۆش دیارە چیڕۆکەکەمت پێ خۆش نییە لۆیە ڤۆت ناکەی
بەس توخوا ئەگەر ڤۆتیش ناکەن کۆمێنتەکم لۆ بکەن ئەجە ڕەخنەتان هەیە یان هەر شتەکی دی لۆم لە کۆمێنت بنووسن یانی بەڕاستی ئەمن وەچی ئێستا چیڕۆکەکەی دەنووسم وەدەزانم بێ مانایە چونکە هەرچێی تەماشاش دەکا نە ڤۆت نە کۆمێنت ناکە
تکایە گەر چیڕۆکەکە متان بە دڵ نییە پێمی بڵێنوە زۆر سوپاس لۆ ئەوانەی کە ڤۆت و کۆمێنت دەکەن🙂💖
وە ئێستا بۆ ناو چیڕۆک🖤✨
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ{POV,Jungkook}
"باشه وەرن بۆمی باسکەن چیتان کرد ئاوا دڵخۆشن، با بڵێین هی تای دەزانین ئەی تۆ بەڕێز جەیهۆپ؟"
وتم و چاوم لێی بزکردەوە و پێکەنینێکی شەیتانیم کرد"باشە ئێ من هەرگیز ئەوەندە لە کچێک نزیک نەبوومە خۆتان دەزانن، بەڵام ئەمشەو کاتێک یاری چاوشارکێمان کرد سایجین بە ڕادەیەک لێم نزیک بوو کە هەستم بە دونیا نەدەکرد بەڕاستی هەستێکی سەیر بوو"
جەیهۆپ وتی و زەدەخەنە درەوشاوەکەی لەسەر لێوی لانەدەکەوت"واھ! کەخۆشە هۆپی هیۆنگ ئاشق بووە"
تای وتی و چەپڵەی لێدا"کا تۆ قسەمەکە ئێ هیۆنگ تەواوی کە"
وتم بە جۆشەوە"دەزانن ئەو کچە زۆر ترسنۆکە ئەوکاتەی کای هاواری کرد بەشێوەیەکی زۆر سەیر داچەڵەکی و خەریک بوو بگری لەبەر ئەوەی کای ئەوی دۆزیەوە"
جەیهۆپ وتی"باشە هیۆنگ کەواتە ئێوە بەیەکەوە خۆتان حەشاردا؟!
بۆچی
کای سایجی دۆزیەوە تۆی نەدۆزیەوە خۆ تۆ لە سایجین بچوک تر نیت بڵێین لەبەر باڵای سایجین کای تۆی نەدۆزیەوە!"
وتم"گوو مەخۆ چونکە ئێمە خۆمان لەلای دەست شۆرەکەوە حەشار دابوو کای هات بۆ ئەوێ ئێمە ویستمان ڕابکەین بەڵام سایجین ڕۆشت بۆ لایەکیتر یەکسەر کای ئەوی بینی"
جەیهۆپ وتی"ئاهاا ئێ تەواو، باشە بەڕێز تایهیۆنگ بۆچی ئەمڕۆ خۆشترین ڕۆژی ژیانت بوو خۆ یەکەم جارت نییە بەتەنیا لەگەڵ کچێک دەبیت لە ماڵەوە"
وتم و بە شەیتانی سەیریم کرد"کورە منداڵ تۆش فێری قسە بوویتە بۆ گەمژە کەی منت بینیوە بەتەنیا لەگەڵ کچ خوێڕی؟!"
تای وتی بە توڕەیی