هـەموو ئەو خـۆشەویـستـیەی له ژیـان چاوەڕێم دەڪرد لەتۆدا دۆزیمـەوە❀♡!
^¡^¡^¡^¡^¡^¡^¡^¡^¡^¡^¡^NO POV
بەیانیە ئێستا هەمووان لە کۆلێژن هەمووان لە کافتریان جگە لە میۆنگ و جۆنگکووک ئەوان له کتێب خانەن وانە دەخوێنن
٭٭""٭٭""٭٭""٭٭
لەلای جیمین و ئەوان"باشە بۆچی یۆنسوو تۆ وانەکانت بە میۆنگ نەوت؟"
جیمین پرسی بە جدیەوە"چونکە من خۆی لە هەموو بابەتەکان تێنەگەشتووم بۆیە بە جۆنگکووکم وت وانەکان بە میۆنگ بڵێت"
یۆنسوو وتی بە ئاسایی"باشە ئەو سێ ڕۆژە وانەی زۆرتان خوێند؟"
جیمین دووبارە پرسیاری کرد ئەو خەریکە لە تووڕەییان گڕ دەگرێ ئەوەندەی ئێستا لێرە دانیشتووە نەڕۆشتۆتە لای میۆنگ و جۆنگکووک ئەوا بەهۆی جەیهۆپ و سۆیۆنە"بەڵێ وانەی زۆر زۆرمان خوێند"
یۆنسوو وتی"یااا دەبەسە جیمین تکایە ئەوەندە پرسیار مەکە"
سۆیۆن وتی بە بۆڵەوە"نەخێر بابەتەکە ئەوە نیە بەڵام..."
جیمین وتی بەڵام قسەکەی پێ بڕدرا لە لایەن سۆیۆن"چی بابەتەکە چیە دەبهێڵە میۆنگ وانەکەی بخوێنێت لەگەڵ جۆنگکووک"
سۆیۆن وتی بە تووڕەیی"باشە کەسی تر نیە وانەی لەگەڵ بخوێنێت جۆنگکووک نەبێت؟"
جیمین پرسی بە بێزاری"نەخێر لێره کەسمان بە قەدەر جۆنگکووک زیرەک نین"
تێیهیۆنگ وتی بە ئاسایی"باشه من دەڕۆم سەیریان دەکەم بزانم باش وانەکە دەخوێنن"
جیمین وتی و ویستی هەڵبستێتەوە بەڵام جەیهۆپ داینیشاند"هاوڕێ دەزانم متمانەت بە کوک نیە وە ناتەوێ خوشکەکەتت لێ دوور بێت بەڵام بهێڵە وانەکەی تەواو بکات ئەمڕۆ"
جەیهۆپ وتی بە ئەرامی بۆ ئەوەی کەمێک جیمین ئارامکاتەوە"ئۆفف باشه بەس بەڕاستی دەڕۆم تەنیا سەیریان دەکەم"
جیمین وتی بە ئارامی"من دەڕۆم دانیشە"
سایجین وتی و هەڵسا بێ ئەوەی گوێ بۆ قسەی کەس بگرێ٭٭""٭٭""٭٭""٭٭""٭٭
لەلای میۆنگ و کوکجۆنگکووک بابەتەکانی بۆ میۆنگ باس دەکرد میۆنگیش گوێی لێ گرتبوو
"باشە ئەو بابەتەش تەواو نەتیا یەک بابەت ماوە لەوانەی بۆم باس کردی هیچ پرسیارێکت هەیە؟"
جۆنگکووک پرسی و سەیری میۆنگی کرد