هەموو شتە جوانەڪان
لە پێڪەنینی تۆ
دەچێتꨄ∞
؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛"؛NO POV
جۆنگکووک خەریکی لێخوڕینی ئۆتۆمبێلەکەبوو بەدەم قسە کردن بۆ میۆنگ ناوە ناوە چاوی لەسەر ڕێگا لادەدا سەیری میۆنگی دەکرد
"باشە شتەکان زۆر بە خێرایی ڕوویاندا"
جۆنگکووک وتی بە زەردەخەنەوە"واتا سایجین هەر بەڕاستی جەیهۆپی خۆشدەوێ وە بەتۆی وت"
میۆنگ وتی بە سەرسوڕمانە"ئێ بەڵێ تەنانەت هیۆنگیش ئەوی بەدڵە ئەو وای وت بەڵام هیۆنگ ترسنۆکە لە دەر بڕینی هەستەکانی"
جۆنگکووک وتی ئۆتۆمبێلەکەی وەستاند چونکە گەشتن بە ترافیک گڵۆپەکە سوور بوو"ئممم شتێکی سەیرە،ئەی تای و یۆنسوو ئەو سێ ڕۆژە چۆن بوون بەبێ کای"
میۆنگ پرسی بە پێکەنینەوە"باوەڕدەکەم خۆشترین سێ ڕۆژی ژیانیان بووە"
ئەوەشی بۆ قسەکەی زیاد کردجۆنگکووک زەردەخەنەیەکی کرد و ڕووی بۆلای سووڕاند
"ئێ یانی ڕۆژەکان بۆ ئەوان خۆشبوون بەڵام بۆ هەندێ کەس نا"
جۆنگکووک وتی و چاوی لە چاوی میۆنگ قوفڵ کرد"جا ئەو هەندێ کەسانە بۆ دڵیان خۆش نەبوو"
میۆنگ وتی بە زەردەخەنەوە بە هەمان شێوەی جۆنگکووک سەیری ئەوی دەکرد"چونکە دڵخۆشیان لەوێ نەبوو"
جۆنگکووک وتی"ئۆوو شتێکی سەیرە"
میۆنگ وتی و ڕووی سوڕاند و پێکەنی"بۆچی دەبێت ئەوەندە بدرەوشێیتەوە لەنێو ئەو تاریکیە میمۆ؟"
جۆنگکووک وتی هەر بە شێوەی پێشتری مابوویەوە و سەیری میۆنگی دەکرد"ئـ من لەگەڵ منتە"
میۆنگ وتی بە سەرسوڕمانەوە سەیری جۆنگکووکی کردەوە"ئھم بە شێوەیەکی مرۆڤ حەز ناکا سەیرت نەکا"
جۆنگکووک وتی بە شێوەیەک سەیری میۆنگی دەکرد وەک ئەوەی بڵێی یەکەم جارە کچێک ببینێت"ئـ ئێ جۆنگکـووک گڵۆپەکە سەوز بوو بڕۆ"
میۆنگ وتی بە شڵەژانەوەجۆنگکووکیش بێ هیچ قسەیەک ڕووی سووڕاند و زەردەخەنەی کرد و دەستی کردەوە بە شۆفێری کردن میۆنگ سەیری بە زەردەخەنە له ناکاوەکەی جۆنگکووک هات بۆیە پرسیاری کرد
"ئایا قسەیەکی کۆمیدیم کرد تا زەدەخەنە بکەی؟!"
میۆنگ وتی و برۆی بەرز کردەوە