welcome

5.2K 165 21
                                    

Uzun bir aradan sonra hepinize yeniden merhabalar küçük kurtlar. Evet, uzun bir aranın anlamını biliyorum. Epey uzun bir ara olduğunu da biliyorum ama inanın bana on farklı kitap yazmış olsam da hiçbiri içime sinmedi. Wattpad dışındaki hayatım pençelerini bir türlü üzerimden çekmedi. Yetmezmiş gibi bir de yazar tıkanıklığı eklendi.

Ana fikri anladığınızı umarak biraz Only Human'dan bahsetmek istiyorum. Fantastik/romantik/dram olmak üzere üç ana kategoriden oluşuyor. (Damarlarımda dram akıyor dostlar, şaşırdık mı?) Yani aklımda öyle tctyfm ve p&hh gibi ağır dramatik şeyler yok ama hayatım nereye çekiliyorsa hikaye de ona göre şekilleniyor. Başlangıçta fluff bir şey olmasını planladım ama nereye gider meçhul. O yüzden söz veremiyorum.

Şu sıralar hiç müsait değilim, hatta final arefesi gelip çatmış durumda ama ben serseri kurşun olduğum için (ve gerçek hayattan kopmaya feci hâlde ihtiyaç duyduğumdan) böyle ani bir comeback yapmaya karar verdim. Baştan uyarayım, bölümler ne zaman gelir bilmiyorum. Bir gece ansızın gelebilirler, belki hiç gelmezler, belki bir günde hepsi birden gelir hop final yaparız. Bilemiyorum kısacası. Ve ahım şahım bir şey beklerseniz hayal kırıklığı yaşarsınız.

Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım, hepinizi çok özledim. Şimdiden hepinize iyi okumalar. 🖤

only human || sterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin