1.

161 8 5
                                    

Kageyama
Y/n

Je momentálně 15.prosince 13:25 a čekám na bratra, který už mešká deset minut. Tooru si chtěl promluvit a tak mi řekl ať počkám v parku kousek od školy. Jenže sraz měl být v 13:15 a za chvíli bude půl. Tohle dělá vždy ale já už si zvykla. Procházela jsem se parkem, když už jsem konečně viděla toho na koho čekám.

Oddychla jsem si ,, Už jsem se bála, že nepřijdeš." řekla jsem. On se na mě jen usmál ,,Moc se omlouvám. Ujel mi autobus a tak jsem si vzal taxi." odpověděl mi. Vzal mě za ruku a někam jsme šli. Hodně lidí si myslí že v našem věku je divné že se držíme za ruce, když jsme sourozenci ale my jsme tak zvyklí. ,,Kam vůbec jdeme?" ,, Uvidíš" řekl s úsměvem a někam mě vedl. Nakonec nás zavedl do nějaké kavárny a sedli jsme si do rohu místnosti. Hned k nám přiběhla slečna s tím co si dáme. ,,Já si dám Latte a ty chřest co? Zvu tě." Nabídl se ,,Tak já jen vodu." Slečna řekla že to za chvíli bude a odešla. ,,Tak co si mi chtěl? Řekneš mi to?" Zeptala jsem se jelikož jsem byla zvědavá ,,Dal jsem se do kupy s Iwa-chanem... sám nechápu jak ale prostě je to tak.." řekl a šlo vidět že měl radost. Tooru už dlouho byl zamilovaný do Iwaizumiho a já jim to jen přeju ,,No to je super! A jak se to všechno stalo?,,

Zrovna jsem měl trénink a šel se napít. U pití vody jsem začal přemýšlet tak, že jsem se nakonec polil. Studená voda, která mi vytekla na tričko a tím pádem na mou hruď a stékala k břiše tak to mě až probudilo z hlubokých myšlenek. ,,Do hajzlu!" Zanadával jsem si a šel zpátky do tělocvičny. ,,Hele kluci myslím že tréninku bylo dost. Poslední dobou jste trénovali až až, takže máte zítra volno. Omluvím vás ve škole, tak že si pořádně odpočiňte. Budu se těšit příště. Tak zatím." Řekl učitel a odešel. Už jsem chtěl jít uklízet tělocvičnu ale Suga mě zadržel. ,,My to tu s Daichim uklidíme." Řekl mi a usmál se. Šel jsem do šatny, kde už byli i ostatní. Začal jsem se převlékat a jelikož jsem neměl jiné tričko než to mokré, měl jsem na sobě pouze mikinu a bundu. Nakonec jsme se všichni rozloučili a odebrali se domů. Jelikož jsme skončili dřív nemusel jsem nikam spěchat. Mám rád když už se stmívá a já se můžu procházet venku. Šel jsem prakem, když najednou uvidím někoho mně velmi známého.

Nakonec jsme se s Tooruem zakecali. Pověděl mi jak se to vlastně mezi nima všechno stalo. Taky jsme mluvili o volejbalu. Říkal mi že ho čeká přátelský zápas s Karasunem a jestli se nechci přijít podívat, když budu už ve škole. S tím jsem souhlasila. Po nějaké tě chvilce jsme se rozloučili. Akorát mi to přišlo divné, jelikož bydlíme spolu. Nakonec řekl že dneska spí u Hajimeho. Takže jsme se rozloučili a každý šel jiným směrem. Jelikož už se dávno stmívalo tak začínala být tma. Já se však ještě přicházela parkem, jelikož jsem neměla proč spěchat. Za chvíli jsem uslyšela mně známý hlas, volající mé jméno. ,,Y/n!" Přiběhl ke mě a zastavil se. ,,Ahoj Tobio, copak tu děláš?" Řekla jsem.

Jako první věc bych chtěl říct pro některé z vás, že si navzájem říkáme křestním jménem. U kamarádů to není zvykem, když si nejsou nějak moc k sobě blízcí nebo se třeba neznají už hodně dlouho. Ono to začalo tím že mi jménem řekla jednou Y/n. Hned na to se mi omluvila ale mně to vůbec nevadilo, spíš naopak. No každopádně se vrátíme do přítomnosti. ,,No trénink nám dneska skončil dřív tak jsem se šel projít. Copak tu děláš ty?" zeptal jsem se teď já. ,,Byla jsem s Tooruem ale ten odešel za Iwaizumim." Dopověděla a usmála se. Nakonec jsme se procházeli spolu. Povídali jsme si... mám tyhle chvíle s ní rád, jelikož můžu od všeho vypnout, můžu být s člověkem, kterého mám rád. S ní se umím smát. A upřímně, je jediná, které opravdu věřím. Nakonec jsme zůstali stát před mým domem. ,,Tak já už-" ,, Nechceš zůstat u mě?" přerušil jsem ji. Vypadala docela překvapeně. Proč jsem to řekl? Možná protože nechci aby tady venku umrzla, přesto že to domů nemá daleko. Možná taky proto, že jsem s ní chtěl být o něco dýl. ,, Samozřejmě jenom jestli chceš.." ,, Jako myslíš na noc?" Zeptala se. ,,Emm...jo" řekl jsem a čekal na odpověď. ,,Moc ráda jen nemám s sebou nic na spaní a tak.." ,, Na spaní ti něco půjčím, pokud ti to nebude vadit.." jako souhlas se na mě usmála.

Y/n x KageyamaKde žijí příběhy. Začni objevovat