2.

114 10 0
                                    

Kageyama začal odemykat dveře, když otevřel, pustil mě dovnitř. Upřímně jsem u něho nikdy nebyla. Vždycky jsme byli spolu jen venku. Když jsme byli vevnitř oba a začali si sundávat bundy a boty tak Kage mě vzal za ruku a pomalu mě někam táhl. Dovedl mě do kuchyně, kde stála jeho máma. Osobně jsme se ještě neviděli. ,,Ahoj mami, nevadilo by kdyby tu Y/n zůstala přes noc či víkend?" ,,Ahoj. Jasně že nevadí. Jinak tě ráda konečně poznávám Y/n." A natáhla ke mně ruku, kterou jsem ji přijala. ,, Já vás taky" a usmála jsem se. Pak mě Tobio opět vzal za ruku a někam jsme šli. Prošli jsme chodbou ke schodům, které jsme následně vyšli. V horním patře jsme vstoupili do posledních dveří vlevo. Ocitla jsem se v jeho pokoji. Měl to tu pěkné a řekla bych, že i uklizené, tedy kromě stolu kde se mu povalovaly různé sešity a učebnice. ,,Chvilku tu počkej, hned přijdu" řekl a hned na to odešel. Jeho sešity na stole jsem mu začala rovnat. Našla jsem hlavně angličtinu ale taky fyziku.

Y/n jsem nechal ve svém pokoji a mezi tím jsem šel pro notebook. Včera si ho půjčil táta ale byl líný mi ho dát tak řekl ať si pro něj dojdu. Hned jsem pak šel zpátky do pokoje. Když jsem věděl tak mi Y/n listovala v sešitu z fyziky. No jo fyzika. Mně předměty jako je matika, fyzika a podobné...tak mi vždy šly ale teď děláme jaké si příklady podle vzorečku a mně to prostě nejde. Vždy když mi něco fakt že nešlo tak jsem zašel právě za Y/n. Ona mě vždy učí angličtinu a fyziku. Já ji zase pomáhám s matikou. Ne že by jí to nešlo ale občas se tam objeví něco co jí úplně nejde a já ji vždy pomůžu rád. Každopádně jsem ji sešit vzal se slovy ,,Dnes nechme školu prosím stranou..." ,,Neboj dneska tě trápit nebudu, ani já na to nemám náladu." A zasmála se ,,Hele přinesl jsem noťas, nechceš si pustit nějaký film?" Na to pouze kývla. Upřímně moc ani nevím jaké má ráda filmy.

Oba jsme si sedli na postel a v tu ránu mi začal někdo psát. Kdo mě teď sakra otravuje? ...Tooru? Co chce?

:Tōru
Kde si?
Stavil jsem se domů
pro nějaké věci a ty nikde.

Me:
Ahoj
Promiň že jsem ti nenapsala
Spím u Kageyamy

:Tōru
Kageyamy?
No jak chceš

Me:
Proč ti to tak vadí?
Haloo
Odpovíš mi?
Tak nic no
Zatím pa

Ach jo. Vím že Tooru Kageyamu nemá v lásce ale na druhou stranu mu může být jedno, že já s ním trávím čas. Ono to tak možná nevypadalo ale vždy, když jsem měla jít někam s Tobiem nebo něco tak nebyl úplně rád. Z mých myšlenek mě probudil až Tobio. ,,S kým si píšeš, že se tváříš takhle?" ,,S Tooruem. Byl si domů pro nějaké věci a tak mi psal kde sem. Když jsem řekla že spím u tebe tak se slovy nO jAk cHcEš mi přestal odepisovat." Řekla jsem mu popravdě ,, mrzí mě, že kvůli mě se s bráchou hádáš.." ,, Hádání bych tomu zas neříkala. Spíš asi není rád, že spolu trávíme čas. Ale zase mi sám jednou řekl, že mi takové věci nechce zakazovat." ,, Aspoň že tak." Řekl a lehce se pousmál.

Najel jsem na noťasu na složku s filmy, které mám nejradši. Jelikož jsem zapomněl heslo od Netflixu a nejsem na něm přihlášený tak by to trvalo. Dal jsem noťas Y/n na klín a řekl. ,,Taak a něco vyber ale žádnou romantiku u mě asi nenajdeš" zasmál jsem se ,,neboj vidím že koukáme na stejné věci" Upřímně mně to překvapilo ale mile. Jelikož jsem tam měl filmy typu Světová válka Z, Marvelovky, Pán prstenů, Žiju, Potichu a Pod vodou. ,, Nevadí když pustím Spidermana?" ,, Naopak budu moc rád" překvapila mě tím co vybrala. Jelikož neznám holku, která by to dobrovolně sledovala. Když to pustila tak jsem to hned stopl. ,,Hele nechceš něco k jídlu nebo pití? Si to mužem k něčemu pustit." Než stihla odpovědět zakručelo ji v žaludku. Jen jsem se usmál popadl ji za ruku a šli jsme do kuchyně.

Přišli jsme do kuchyně. Kageyamova máma se na nás podívala a řekla ,, Nemáte hlad dečka? Zrovna jsem dodělala večeři. Neboli udon s teriyaki. Jíš to Y/n?" ,,Nejen to já to miluju" a hned nám začala nandávat. My jsme si to vzali a šli do pokoje. Sedli jsme si ke stolu a pustili film.

Y/n x KageyamaKde žijí příběhy. Začni objevovat