Přešli jsme i s Hinatou a Noyou k McDonaldu. ,,Do prdele.." ,, Děje se něco?" ,, Nemám s sebou peníze a nechci aby si za mě zase platil... najím se hold později.." ,,V žádným případě... řekni co by sis dala." ,,Tobio neee... už tak si platil tu pizzu a teď i tohle?" ,, Mně to nevadí, tak to neřeš, prostě si vyber na co máš chuť." ,,Ach jo...pak ti to ale vrátím.." ,,To nemusíš." Nakonec jsme si vybrali kyblík Strips&Bites pro 2 osoby. Po pár minutách čekání, nám předali, co jsme si objednali a my se mohli vydat k ostatním. Ještě tu chyběl jen Tanaka. S Y/n jsme si sedli vedle sebe, a když už tu byli všichni, začli jsme konečně jíst.
Při jídle jsme si povídali a musím uznat, že jsem se už dlouho takhle nebavila. Bylo mi fajn. Když už měli všichni dojezeno, tácky jsme odnesli a vzali si jen pití, které některým z nás ještě zbylo. Rozhodli jsme se tady ještě projít po obchodech, jelikož si Hinata potřeboval koupit boty, tak když už jsme tady, tak jsme šli s ním. Zabloudili jsme do jednoho obchodu a botama, kde se Hinata začal rozhlížet po teniskách. Já si mezi tím povídala se Sugou. ,,Y/n, však jde vidět, že tě má opravdu rád. Tak se neboj. Pochybuju, že by zrovna Kageyama jen tak držel nějakou holku za ruku, spal s ní v jedné posteli, platil jí jídlo a seznámil s rodiči. Víš kolik holek ve škole jsou do něj blázen? Ani jednu nechce. Chce tebe." Domluvil Suga, potom co jsem mu řekla, co všechno se odehrálo za posledních pár dní. On jedinej věděl, že jsem do něho zamilovaná. No každopádně se pak na mě jen usmál, poplácal mě po rameni a odešel za Daichim. V tu ránu byl u mě Tobio. ,,Hinata má vybráno, konečně. Tak že... půjdeme?" Jen jsem kývla a rozešla se z obchodu pryč. Přiběhl ke mně opět Suga a dal mi ruku okolo krku. (Ne že by jí škrtil, jo? Já vím, že moje popisovací schopnosti jsou na bodě mrazu ale doufám, že se chápeme. ) ,,Neboj Y/n. Nikdo tě tu nemá radši než on." ,,U pár kluků jsem si to taky myslela buď jim šlo jen o to, aby mě dostali do postele nebo si ze mě dělali prostě srandu. Ne že bych Kagemu nevěřila, spíš se prostě bojím." Ostatní byli před náma a z ničeho nic mě Suga zastavil a objal. A do ucha mi řekl. ,,Dopadne to dobře, uvidíš." Pak už mě pustil a doběhl Daichiho a já zase doběhla Tobia.
Celou dobu jsem je sledoval. Nelíbilo se mi moc, jak se na konci rozhovoru objali. Vypadala, jako by jí něco trápilo. Ale proč šla s tím za Sugou, proč ne za mnou? Vždyť bych jí taky pomohl. Nakonec jsem to radši přestal řešit. Taky jsem si v hlavě opakoval, že na Sugu nemusím žárlit, že ten má oči jen pro Daichiho. Když ke mě Y/n přiběhla, musel jsem se zeptat. ,, Děje se něco?" Jen kývla hlavou na nesouhlas. Věděl jsem, že jí něco je ale teď to řešit nebudu. Zaprvé by mi to teď stejně beztak neřekla a na druhou stranu to bude lepší, až budeme sami. Nakonec jsem ji vzal za ruku a šli jsme všichni ven. Nakonec jsme se dozvěděli, že ostatní chtějí jít taky dneska plavat ale jenom nevěděli kam. Nakonec jsem jim navrhl, jestli nechcou jít s námi. Y/n s tím hned souhlasila a tak jsme se domluvili na 17:00 u bazénu. Jak je teď zima tak tam moc lidí není a navíc bude pozdější hodina. Otevřeno tam mají až do desíti, Takže budeme mít času až až.