Başlangıç

1.9K 82 45
                                    

Hyunjin her zaman ki gibi bardan bir kız bulmuştu. Kıza uzaktan bir göz attığında baya zengin olduğu anlaşılıyodu. Hyunjin hızlı adımlarla barın yanında duran kızın yanına gitti. Ona dönerek yakından gözlerine bakmaya başladı. Kız onu fark ettiğinde aralarındaki açığı kapattı ve elini uzattı.

Lsj: Merhaba ben Lee Soo-jin

H: Ben Hwang Hyunjin güzel bayan.

Sonra biraz daha yaklaştı.

H: Gözlerin... Bir deniz gibi... Kıyıdan uzaklaştıkça koyulaşıyor... Gözlerine aşık oldum güzelim...

Lsj: Aw mükemmelsin... Bu geceyi beraber mi geçirsek?

H: Hm yapsak mı?

Lsj: Evet lütfen...

Kız mırıldanarak Hyunjin'e iyice yaklaşmıştı. Yakınlığı fırsat bilen Hyunjin kızın dudaklarına yapışmıştı. Kız rezalet öpüşüyordu. Öpüşürken dili ısırılan Hyunjin kızı kendinden uzaklaştırmıştı.

H: Ah yavaş ol canım acıdı!

Lsj: Ö-özür dilerim sadece dayanamıyorum eve gidelim mi artık?

H: Olur...

Bardan çıktıktan sonra beraber kızın arabasına bindiler. Yarım saatlik bir yoldan sonra eve varmışlardı. Evde babasıgilin ve abisinin olmamasından yararlanan kız arabadan inip mutlu bir şekilde eve doğru yürümeye başladı. Hyunjin'de hızlı bir şekilde onu takip ediyordu. İçeri girer girmez Soo-jin, Hyunjin'in dudaklarına yapıştı. Hızlı ve sery öpüşme ile yatak odasına doğru ilerlediler. Soo-jin sırtı yatakla buluşur buluşmaz Hyunjin'den ayrıldı ve üstünü çıkarmaya başladı.

H: Vay canına bu kadar heyecanlı olduğunu bilmiyordum.

Lsj: Sende çıkar hadiii~ Tadına bakmak istiyorum...

Duyduğu sözle iğrensede üstünü çıkarmaya başladı...



Biliyorum kısa ama şimdilik böle olcak

Love LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin