Tanışma

1.1K 54 18
                                    

İlaçlarını alan Felix üstüne çekidüzen verip aşağı kata indi.

Lsj: Sonundaa

H: Selam

F: Selam. Artık gidim mi ben hı?

Lsj: Saçmalama abi siz oturun ben size iöecek bişeyler getiriyim. Uzlu durunn.

H: Tamamm

Soo-jin mutfağa gider gitmez Hyunjin oflamıştı

H: Gerçekten bu aptal kardeşin mi? Güzel diyw akıllı olur sandım akıl ne bilmiyo bu.

F: Bütün sevgilileri bundan bıraktı bunu.

Soo-jin geldiğinde Felix ayaklanmıştı.

F: Ben çıkıyorum artık hadi size iyi e-

Hyunjin sözünü kesmişti.

H: Gitmeden önce numaranı versene takılırız.

Felix, Hyunjin'in neler karıştırdığını fark etmişti... Hyunjin onla uğraşmak istiyordu...

F: xxx xxx xxxx tamam o zmn ben çıktım bb ve evimde daha fazla kalmayın!!

Lsj: Tamam abi merak etme senin evinden ayrılmayız.

F: Ah gerçekten...

Ardından odasına çıkan Felix hemen yatağa girip uyumuştu.
.
.
Sonraki gün uyadığında. Yatakta hafifçe doğruldu. Perdeler açıktı ve çalışma masasının üstünde Hyunjin oturuyordu.

F: Hey ne işin var burdağ?! Kalk ordan!! Umarım çalışmalarımın üstüne oturmamışsındır!

Hızlıca yataktan kalkan felix tişörtünün olmadığını fark etti. Yerdeki tişörtünü hızlıca üstüne geçirip Hyunji' in yanına gitti ve masadan kaldırmak için onu zorladı.

H: Sanada günaydın beyfendi. Neyse sanki çokta meraklıydım çalışmalarına hıh.

Hyunjin masadan kalkmıştı.

F: E neden burdasın sen?

H: kardeşin dışarı çıktı şirkete gitti sanırım. Annengil çağırmış. Banada senle kalabileceğimi söyledi. Bende-

F: Siz ikinizin ne yaptığı umrumda değil sadece uzak dur benden.

Hyunjin masayı toparlayan Felix ' e baktı ve onu kendine doğru çekti.

H: Bence yakın olmamız daha güzel hm?

F: Değil bırak beni!

Felix onu itmeye çalışsada beceremedi.

H: Öyle bir düşüncem yok :)

Ve Felix' i daha fazla kendine çekti. Erkeklikleri birbirine sürtmeye başlamıştı.

H: Hmm sik!n şişmiş gibi geçrekten buna mı azdın küçük orospum

Felix telaşla onu itmeye başladı. Yakalanmak istemiyordu.

F: Ne alakası var b-bırak beni! Ahmmm

O sırada Hyunjin'in elleri Felix'in kalçalarında geziyordu.

H: Kalçalarının bu kadar dolgun olduğunu bilmiyordum. Ahmm hoşuma gitti vurmak istiyorum... Isırmak istiyorum... Parçalamak istiyorum...

Felix kulağına fısıldanan sözükler ve kulağına fısıldayan kalın ses ile iyice azmıştı... Erkekliği seğirmeye başlamıştı...

F:L-lütfen bırak b-beni AHMM

Kalçalarına yediği şaplak ile kendinden geçmişti... Hyunjin'i iten kolları artık ona sarılıyordu... Ona çok muhtaçtı...

H: Vay birileri emirlerede uyuyormuş.

Hyunjin, Felix'in kafasını tutup kendine çevirdi.
.
.
.
.
.
.
Ehe en heyecanlı yerinde bırakıyom ehe ehe

Love LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin