Hyunjin koşarak Felix'e sarıldı.
H:Gerçekten mi? Hmm?
Felix kulağına gelen fısıltıyal titremişti.
F: E-evet
Hyunjin, Felix'i kucağına aldı.
H: S-seni seviyorum...
Felix yine sesle titremişti...
F: B-bende seni seviyorum.
H:İçerde devam etmeli miyiz? hmm?
F: Olur D-daddy...
H: N-ne?
F: D-daddy~
H: Ahh siktir... Bunu yapmaya kararlı mısın bebeğim?
F: Evet Daddy~
Bunu duyan Hyunjin hızlıca içeriye koştu. Odalarına varır varmaz hiç etrafa bakmadan öpüşmeye başlayan ikli gelen sesle dona kaldı.
Lsj: Abi? Hyunjin? Siz ned-
H: Ş-şey biz..
F: Özür dilerim güzelim... biz çıkıyoruz... Bi-biliyorum senin sevgilindi öz-
Lsj: şşşt bunun için özür dileme yeni birini kolaylıkla bulurum siz keyfinize bakın. Hadi ben çıktım görüşürüz çifte kumrular!!
H&F :Görüşürüz!
Soo-jin'in ardından kapıyı kitleyen ikili birbirlerine baka kalmışlardı...
F: D-daddy...
H: Efendim bebeğim?
F: Devam etmeyecek miyiz?
H: Etmeli miyiz?
F: Ş-şey ben a... Ben biraz zor durumdayım...
Yatağa oturan Hyunjin , Felix'e bakarak dizine vurdu.
H: Buraya gel.
Felix hızlıca Hyunjin'in kucağına oturdu. O sırada Hyunjin, Feliz'e iyice yanaştı.
H: Seni seviyorum(fısıltıyla)
Kulağına gelen ses darbeleriyle titreyen ve mutlu olan Feliz hızlıca Hyunjin'e sarıldı
F: Bende seni Daddy~
İkili birbirlerinden ayrıldıktan sonra öpüşmeye başladı... Şehvetli bir şekilde...
Uzun bir öpüşmeden sonra ikisi de soyunmaya başladı. İkiside tamamen soyunduktan sonra Felix tekrar Hyunjin'in kucağına oturdu ve sürtünmeye başladı...
F: Seni içmde istiyorum Daddy~
H: Ahh sevgilim... Mükemmelsin...Ahmmm.... Seni becermeden önce ıslatmam lazım. Yatağa geç ve domal.
Hyunjin'in kucağından inene Felix yatağa geçip domalmıştı... Kalçasını sallayarak Hyunjin'e seslendi.
F: Hafi Daddy seni istiyoruHMMM AHHHH!
Hyunjin kurnazca dilini Felix'in deliğinde gezdiriyordu. Küçük Felix bu dil darbeleri yüzünden sızdırmaya başlamıştı... Bunu fark eden Hyunjin hızlıca Felix'in kalçalarına vurdu.
H: Yaramaz çocuk!! Sana boşalabileceğini kim söyledi? HMM!?
F: Ö-özür dilerim daddy ~ Lü-lütfen devam et...
H: Hayır cezalısın küçüğüm kalk ayağa.
Felix ayağa kalktığında Hyunjin çoktan giyinmeye başlamıştı.
H: Giyin hadi üşütüceksin.
F: A-ama Daddy~
H: Aması yok hadi!
F: Peki gıcık hıh!
H: Bak sen birileri trip mi atıyor?
Hızlıca giyinen Felix, Hyunjin'e dönüp dil çıkardı.
F: Sende cezalısın 1 hafta izin vermicem hıh!
Felix'in bu hallerine gülen Hyunjin ona arkadan sarıldı.
H: Belki sen izin vermezsin ama burası bekleyemez... Bacakların kendiliğinden açılır...(fısıltıyla)
Felix arkadan deliğine uygulanan baskıyla sendelemiş ve inlemişti...
H: Baksana şimdiden vücudun seni reddediyor(fısıltıyla)
F: S-senin yüzünden...
Hyunjin iyice yaklaşmıştı. Kulağına yavaşça nefes alıp verdikçe önündeki beden iyice titriyordu.
H: Hmm öyle mi?
F: B-boşalabilir miyim Daddy~?
H: Boşal bebeğim... Benim için gel.(Fısıltıyla)
Felix alıdğı onayla boşaldı... Kıyafetleri tamamen ıslanmıştı ama o umursamıyordu.
H: Aferin bebeğim. Böyle sözümde durdukça her istediğini yapabilirizmhmm. Söyle bana ne istiyorsun?(fısıltıyla)
F: s-seni i-içimde istiyorum Daddy~...
H: Sen nasıl istersen bebeğim...
.
.
.
.
.
ehe smutta bırakıp pislik yapsam mı kii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Line
FanfictionHyunjin iyi bir avukat ve gizli bir playboy... Felix büyük bir şirketin sahibinin oğlu...