Yakışıklılar...

358 22 0
                                    

Güzel bir duştan sonra üstlerini giymişlerdi. Felix hemen odayı topladı ,Hyunjin'de içecek bir şeyler hazırladı. İşler bittikten sonra aşağıda kapıda buluştuklarında birbirlerine hayran gözlerle bakıyorlardı.İkisi de giydiği takımlarla mükemmeldi.

Felix: Ohaa çok yakışıklı olmuşsunnn. Seni dışarı çıkaramam ki böyleee.

H: Dar oldu ve yakışıklı değilim hadi gidelim.

F: Bir yere uğramalıyız. (fısıltıyla)

H: Efendim?

F: Hiç hadi çıkalım.

Evden çıkıp arabaya bindikten sonra Felix en sevdiği takım dükkanına sürdü. 

H:Neden buraya geldik geç kalmıyomuyduk?

F: Bu dar takımlarla dikkatimi dağıtmana izin veremem

H: (kıkırdar) Pekii

F: Bu güzel gibi dene bakalım.

Uzun bir kıyafet seçimi sonrasında Hyunjin bi tanesinde karar kıldı.

H: Bu diğerlerinden daha güzel hadi bunu alıp çıkalım.

F: Tamam sen arabaya git ben alıp geliyorum.

H:Tamam fazla oyalanma.

Hyunjin çıktıktan sonra Felix bir görevli çağırdı.

F:Şu bedendeki bütün takımları ver.

Görevli: TAMAM EFENDİM TEŞEKKÜRLER EFENDİM.

Bütün takımları eline alan Felix arabaya vardığında Hyunjin şaşkın bir şekilde ona baktı.

H: Bune hal!! Kıyafet ihtiyacın mı vardı??

F: Hayırr hepsi seninn bagajı açta koyalım.

H: Nee!? Benim mi? ben ne alaka!?

F: Hediye aldım?

H: BU HEDİYEMİİİ?? Çok fazlalar hadi geri i-

F: Sust bakim. aldıysam aldım napcann? Hem geç kalıyoruz hadi yardım ett.

Poşetleri bagaja koyan ikili arabaya bindikten bir süre sonra şirketevarmışlardı.

Şirkete girdiklerinde bütün gözler onların üstündeydi. İkiside çok yakışıklıydı. Felix ve Hyunjin tam Ceo kapısından girmek üzereyken Soo Jin gelmişti.

SJ: Heyy burda ne işiniz var?

F: Yardıma geldik baksana çok kötü görünüyosun biz çaresine bakarız işlere hadi git sen eve. Bu arada babam burda dimi?

SJ: Evet odasında.

F: Teşekkürler Soo-jin~

Afallayan Soo-jin çoktan yürümeye başlayan ikiliye bakakalmıştı.

F:Babam Kang-jin bu koca şirketin sahibi. Selam verip geçelim aylardır görmedim onu.

H: Tamam gü-

F: Şşşt burda olmaz

H: Pekii.

Genel müdür kapısına gelmiş ve kapıyı tıklatıp içeri girmişlerdi.

.

.

.

.

şimdilik bu kadar yazıyorum diken üstünde yazdımm en yakın zamanda(1-2 güne) tekrar yazıcam muahh


Love LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin