Kw: Bendeeee
F: Ee sipariş verdin mi?
Kw: Evet bana Acı bir americano sanada bi white choclate mocha!
F: Ahh mükemmelsin!
Masaya oturduktan bir süre sonra W**jin hemen kafeden ayrıldı...
W**jin'den sonra kalkan Felix karnının guruldadığını fark etti.
F: Ahh bide bu vardı dimi.
Arabasına atlayan Felix yakın bir restorana gidip bir ramen sipariş etti. Rameni bittikten hemen sonra arabasına atlayıp en yakın markete gitti bir kutu sigara ve 1 kutu prezervatif alıp kasaya ilerlediği anda aklına Hyunjin'in isteği geldi. hemen abur cubur reyonuna dönüp bütün abur cuburlardan ikişer tane alıp kasaya gitti. Aldığı şeylerin parasını ödedikten sonra arabasına binip eve doğru sürmeye başladı.
Eve vardığında elindeki poşetlerle zorda olsa kapıyı açıp mutfağa yöneldi. Etraftan hiç ses gelmiyordu heralde uyumuştur diyerek mutfağa bıraktı poşetleri. Ardından odasına çıkan Felix kapının üstünde bulduğu notla şaşırdı.
''Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. Kardeşindende ayrılıyorum. Bir daha beni görmezsin. Hyunjin..."
Felix kendine gelmeye çalışıyordu... Resmen Hyunjin sıkılıp gitmişti... Onu yalnız bırakmıştı... Koskoca evde...
Felix korkuyla sendeleyip odasına girdi... Korktuğu şey başına gelmişti koskoca evde yalnızdı... Güvendiği tek kişide gitmişti... Yine... Annesi gibi....
Korkuyla yatağın içine girip Hyunjin'i aradı. Hyunjin'in telefonu açıldığında bağırmaya başladı.
F: Yalnız bırakmayacağına söz vermiştin! Sana güvenmiştim. S-
?: Pardon? (kadın sesi)
F: S-sen kimsin? Bu Hyunjin'in telefonu değil mi?!
?: Hyunjin'in telefonu ve bende sevgilisiyim. Arkadaşı mısın?
F: B-ben...
İyice korkan ve şaşıran Felix hemen telefonu kapattı. Hyunjin onları çoktan unutmuştu... Artık ona açılamazdı... Bu kısa zamanda hissettiklerini ona söyleyemezdi... çünkü o bir başkasınındı... Hemde bir kadının...
Son kez telefonun ekranına baktıktan sonra bayılmıştı...
O sırada Hyunjin yeni duştan çıkmıştı.
?: Biri aradı seni bebeğim... Onu yalnız bırakmayacağını falan söylemişsin. Arkad-
H: Noona sakın aramayı bir erkek yaptı deme!
?: Erkekti de ne oluyor??
Hyunjin hızlıca giyinmeye başlamıştı.
H: Bayılmış olabilir... Yanına gitmeliyim... (mırıldanarak)
?: Ama beni burd-
H: Kapa çeneni sürtük!
?: N-
Hyunjin her şeyi alıp dışarı çıkmıştı. Hemen motoruna atlayıp Felix'in evine sürmüştü. Vardığında dış kapı kapalıydı ve kimse zillere cevap vermiyordu. hızlıca cama yönelerek kaskını cama fırlattı ve camı kırdı. kırılan camdan içeri atlayarak yukarı koşmaya başladı.
H: Felix! Felix! Burda mısın?! Felix!!
Felix'in odasına vardığında yatakta baygın yatan bedeni buldu... Felix bayılmasına rağmen fazla hızlı nefes alıp veriyordu ve terliyordu. kabus görüyor gibiydi... Bedeni kavrayıp kendine doğru çekip ona sarılıd... Ağlıyordu ama nedenini bilmiyordu...
H: Felix! Felix! kendine gel! Felix!!
Felix duyduğu sesle hafif ayılmıştı. Felix'in gözlerinin açıldığını fark eden Hyunjin ona daha sıkı sarılmıştı.
H: B-ben korktum s-sen-i kay-kaybetmekten çok korkt-um
F: Neden geldin... Defol sevgiline git bizi bıraktınzaten defol!
Felix, Hyunjin'i itmeye başlamıştı.
F: Çık burdan artık yardımını istemiyorum terbiyesiz herif!
H: Sakin ol l-lütfen b-ben özür-
F: Özür mözür dileme defol! Çık burdan!!
H: B-ben özür di-
F: ÇIK!!
Felix, Hyunjin'i hızlıca itip ona bir tokat attı.
F: ÇIK ARTIK!
H: Özür dilerim.
Hyunjin dışarı çıkmış, arkasından kapıyı kapatmış ve kapının önüne oturmuştu... Ağlıyordu...Nedenini anlamıştı... O kısa zamanda bağ kurmuşlardı... Onu seviyordu... Nasıl bu kadar hızlı olduğunu anlamlandıramıyordu... Ama aşıktı... Hemde deli gibi...
.
.
.
.
.
.
üf üf üf kılişe dibe vurdu öğğğ ama yapcak bişi yok devam etcem bu arada ikinci bir konu düşünmeye başladım inş o daha güzel olcak~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Line
Fiksi PenggemarHyunjin iyi bir avukat ve gizli bir playboy... Felix büyük bir şirketin sahibinin oğlu...