Yeterince kanıt toplandı...

228 17 0
                                    

F: SAKİN FALAN OLAMAM KES SESİNİ VE TELEFONU VER!

Hyunjin istemeyerek de olsa telefonu Felix'e uzattı. Ama önünden ayrılmadı.

F: Çekil!

H: Hayır senin koruman olucam konuşacaksan böyle konuş!

Felix tam konuşmaya başlayacağında polis sirenleri duyuldu. 

Hyunjin balkona çıktığından beri farkındaydı her şeyin... Bu yüzden balkondaki koruma düğmesine basmıştı çaktırmadan. Telefondan da başından beri güvenliği için ses kaydı alınıyordu.

H: Ups hay aksi yanlışlıkla koruma butonuna basmışız napıcaz

Biraz sonra kaçamayan W**jin polisler tarafından yakalanmış ve tutuklanmıştı.

W: BURDA BİTMEDİ OROSPU ÇOCUĞU!! İKİNİZİDE ÖLDÜRÜCEM!!

H: Gittikçe batıyosun aptal. Bi kere çoktan idam cezan verildi hakim tarafından onaylanması kaldı bir. Ve ve ve hiç reddetmeye kalkma tek kurbanlarının bunlar olmadığınıda biliyorum. Dosyların hepsi hazır. Mahkemeye çıktıkların çıkmadıkların senle bağlantılı olaylar vs hepsi birleştimi mahvoluyorsun güzelim.

Felix, Hyunjin'in anlattıklarına dikkat ettiğinde W**jin'in eskiden aldığı cezaları hatırlar gibi oldu.

F: Aman tanrım!! Yıllardır hiç ne yapabileceğini düşünmemişim. Şerefsiz!! Bütün ailemi öldürdün!!!!

W: Sırada sen vardın Aptal baban öldüyse tek suçlusu sensin!! Ve bu piç engel olmasa hayatına girmese önce kardeşini sonra seni sonrada bu zayıflıktan yararlanıp babanı öldürecektim! Bu şerefsiz yüzünden bozuldu her şey!!

H: Artık götürün onu yeterince delil toplandı. Hapse atın ve hemen yarın sabaha mahkeme ayarlayın!

p: Tamam efendim!

W**jin ve polisler karşısındaki balkondan ayrıldıktan sonra telefonu kapatıp Felix'i alıp yatak odasına döndü.

H: İyi misin güzelim?

F: E-evet

H: Bu kadar şey yaşadığın için özür dilerim.

F: Özür dileme sen mükemmelsin iyi ki hayatıma girdin b-beni kurtardın.

H: keşke onları da kurtarabilseydim....

F: Y-yapac-cak b-birşe-ey yok

Felix sakin ve ufak hıçkırıklarla konuşuyordu.

Hyunjin yatağa yattıktan sonra Felix'i kendine çekti ve ona sarıldı.

H: Artık ondan kurtulduk bebeğim istediğini yapabilirsin.

F: S-sana sarılıp ağla-layabilirmiyim?

H: Evet bebeğim

Felix aldığı onayla saatlerce ağladı.

.

.

.

.

.

.

.

.

Son bölümü yazıcam hemenn

Love LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin