Kardeşinden İyisin...

1.1K 50 3
                                    

H: Benim küçük orospum... Kardeşinden daha iyisin bunu biliyor musun? O iğrenç kardeşinin dişleri sikimde iz bırakıyor. Ama sen... Hmm ağzının içi çok güzel...

Bunları söylerken iyice yaklaşan Hyunjin biraz daha yaklaşıp Felix'i öpmeye başladı. Ufak öpücüklerden sonra dilini içeriye yollamıştı. O ılık ağız ona mükemmel hissettiriyordu. Hyunjin ilk defa bu kadar keyif alıyordu. Şaşırmıştı ama belli etmeden yaptıklarına devam ediyordu.

Yavaş yavaş Felix'i soymaya başlamıştı uzun bir uğraş sonucu kendi tişörtünden de kurtulmuştu ve o yavaş öpüşmeyi hızlandırdı. Öpüşme şehvetli bir hal almaya başlarken çoktan yatağa ulaşmışlardı. Hyunjin dudaklarını ayırıp önünde yatan çıplak bedene sinsi bir bakış atmıştı.

H: Hadi pantolonumu çıkar ve istediğini al.

Felix hızkı ve istekli bir şekilde Hyunjin'in pantolonunu ve baksırını çıkardı. Karşısına çıkan büyük erkekliği ağzına almıştı.

H: Ahmm çok iyisin... Ah siktir...

Felix'in tadına bakmak isteyen Hyunjin onu üstünden çekip yatağa yatırmıştı.

H: Domal bebeğim.

Utanarak da olsa Hyunjin'e karşı domalan Felix yüzünü çarşaflara gömmüştü.

H: Ahh götün çok güzel... Yarattığın manzaranın güzelliğini tanımlayamam.

Uzun bir bakıştan sonra elini Felix'in ağzına götürüp ıslattı. Ardından parmaklarının ıslaklığının yeterli olduğunu düşünüp 2 parmağını birden içine yollamıştı.

F: AHHHH!

H: Hey burası neden bu kadar geniş?..yoksa dün akşam...

Neler olduğunu anlayan Hyunjin 1 parmağını daha içine yollamış ve hızlanmıştı.

F: Çok iyimhhh daha derine yap lüt-FEN AHHMMM!!!

Hyunjin parmakları hala Felix'in içindeyken erkekliğinide içine yollamıştı.

H: MHMMMM çok sıkısın... Ahh sıkı dur hareket edicem.

F:B-bekle lütfen p-parmaklarını çıkarda yapmhhm

H: Peki nazik davranıcam.

Hyunjin yavaşça parmaklarını çıkardıktan sonra hırıltılar ile Felix'in içinde gidip gelmeye başlamıştı...
.
.
.
.
.
.
Burda bitiriyorum çünkü servisten yazdım başım döndü hadi sonra görüşürüz

Love LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin