İkili korkan gözlerle birbirlerine bakıyordu. Felix'in titrediğini fark eden Hyunjin hemen ona sarılıp cesedi göremeyecek bir şekilde duvara doğru döndürdü.
H: Sakin ol hadi be-
F:BEN NASIL SAKİN OLAYIM!! O-O ÖLDÜ!!
Tek eliyle çırpınmaya başlayan Felix'in kollarını kitleyen Hyunjin diğer eliylede telefonu çıkarıp polisi aradı. ihbar verdikten hemen sonra polisler gelinceye kadar durması için Felix'i mutfağa kilitledi.
F: AÇ KAPIYI ÇABUK!!
H: Hayır orda kalacaksın!
Polisler geldiğinde durumu açıklayan Hyunjin, Felix'i alıp kendi evine götürdü. Kapıdan girerken Felix kucağında huzursuz bir şekilde uyuyordu. Aslında Hyunjin onu mutfağa koymadan önce ona sakinleştirici iğne yapmıştı fark ettirmeden. Felix'de orda uyuya kalmıştı. Felix'i düzgün bir şekilde yatağına yatırdıktan sonra mutfağa geçip yiyecek bir şeyler ayarladı ve dolaba koydu. Bu uzun olay sonucunda yorulan Hyunjin'de Felix'in yanına geçip yattı.
Sabah olduğunda Hyunjin ağlama sesiyle uyandı.
F: O-o öldü... Onu ko-koruyamadım (burun çeker) O öldü... öldü... (ağlar)
H: Ş-ş-ş-ş ne bu böyle sakin ol! Eğer ağlamayı kesmezsen onu yakarken yanımda olamazsın!
Verilen uyarı ile susan Felix burnunu çekerek Hyunjin'e sarıldı.
F: O b-benim yüzümden ö-öldü. Eğer-
H: Eğer diye bir şey yok! Ayrıyeten ölüm nedenini öğrenmek için sakin olman lazım. Öldürülmesinin bir sebebi vardır. Belki pişmanlığını söndürecek bi nedeni vardır. Bu yüzden artık sakinleş ve soğuk kanlı haline geri dön. Aynı beni ilk gördüğün andaki gibi tamam mı?
F:Tamam...
H: O zaman hadi artık tamamen uyandıysan kalk yemek yiyelim.
F:Peki.
Yavaşça yattığı yerden doğrulan ikili mutfağın yolunu tuttu.
H: Kimchi yersin dimi?
F: Hıhı
Yemek masasına oturan Felix olduğu yerin lükslüğünü yeni fark etmiş ve ağzı açık bir şekilde etrafı inceliyordu.
F: B-burası senin mi?
H: Evet. Ne içmek istersin?
F: S-soju...
H: Olmaz başka?
F: Bira?
H: Alkol içemeyiz bebeğim karakola gideceğiz Otopsi raporunu imzalaman lazım. Portakal suyu?
F: Olur.
Kimchiyi önüne koyduktan sonra portakal sıkmıştı.
H: Al bakalım. Acele etmeden yavaş yavaş ye tamam mı? O sırada bende sana kıyafet hazırlicam uslu dur.
F: T-tamam
Yemek yiyen Felix o sırada düşünmeye başladı... Kim olabilirdi... Kardeşi birden fazla kişiyle yatmıştı... Hepsi tehlikeli adamlardı... W**jin hariç... O da kız kardeşiyle çıkmıştı ama o yapmış olamazdı fazla masumdu...
.
.
.
.
.
.
Eveet dedim sağım solum belli olmaz diyeeeee belki bi tane daha atarım belkide atmam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Line
FanfictionHyunjin iyi bir avukat ve gizli bir playboy... Felix büyük bir şirketin sahibinin oğlu...