Beraber uyuyalım demiştim...

1K 43 8
                                    

F: Mhmm daddy çok iyisin~

Duyduklarına şaşıran Hyunjin hızlanmaya başladı. İkili uzun süre inleme ve şapırtı sesleriyle devam ettikten sonra sona yaklaşmışlardı. Felix saçının çekilmesi ile yalpaladı.

H: Hassiktir!! Ahh geliyorum! İçine mi geleyim yoksa ağzına mı küçük orospum hmm?? SÖYLE AHMMM!

F:İçime gel D-daddy lütfen içime gel Ahhh!

Hyunjin son kez Felix'in diplerine ulaşıp boşalmıştı. Felix de içinde hissetiği sıcak meniler ile geldi.

H: Mükemmeldin...

Felix içindeki erkekliği çıkarmaya çalıştığında Hyunjin buna izin vermeden üzerine yattı.

H: Denemeye bile kalkışma. Canın acır. Soo-jin gelene kadar içinden çıkmayacağım.

Felix kulağının dibindeki ses ile tekrar titreyerek boşalmıştı.

H: Hahaha gerçekten mi? Bu kadar etkilendiğini bilmiyordum.

Hyunjin iyice kendini Felix'in diplerine bastırdı.

F: L-lütfen bırak beni... Bırak da duş alayım...

H: Olmazmhmm

Felix kendine sarılan kollar ile şaşırmıştı. İlk defa birisi içindeyken uyumaya kalkıyordu.

F: Hey bırak beni!

H: Peki naparsan yap sanada iyilik yaramıyor. İğrenç kendini beğenmiş sürtük.

Hyunjin hızlıca Felix'in içinden çıkınca, Felix ufak bir çığlıkla boşluğa düştü.

F: Ahh! B-ben boşlukta hissediyorum... l-lütfen yanımd-da kal...

H: Çok geç bb.

kıyafetlerini alan Hyunjin odadan çıkıp Soo-jin in odasının yanındaki duşa girmişti. O sırada Felix ayağa daha yeni kalkmıştı. Yavaş yavaş yürüyerek, içindeki menileri akıtmadan duşa girdi. Ama hiç bir şey yapamadan suyun altında yorgunluktan bayıldı. Hyunjin duş aldıktan sonra Felix'i kontrol etmeye geldiğinde yerde baygın yatan bedeni gördü. Korkuyla baygın bedeni kavrayıp yatağa götürdü ve yatağa yatırdı.Nabzını kontrol ettikten sonra rahatladı. Felix sadece çok yorgundu...

H: Sana birlikte uyuyalım demiştim aptal şey tch tch tch

Hyunjin de yanına uzanıp onu izleyerek uykuya dalmıştı.

Saatler sonra ikili kapı kilidi sesiyle uyandı.

F: Hmm kim bu ya...

H: Yat sen ben bakarım kardeşindir.

Duyduğu sesle hızlıca araladı gözlerini Felix.

F: Sen niye burdasın lan gitmedin mi?! Hem ben du-

H: Kes sesini tekrarlamak istemiyorum. Sana bir şey isteyip istemediğini sormaya gelmişim gibi davranacağım. Yakalanmak istemiyorsan ayak uydur.

Yaklaşan ayak sesleriyle korkan Felix hemen kafa salladı. Onayı alan HYunjin bağırarak konuşmaya başladı.

H: O zaman ben biraz su ve bira getiriyorum. Sende çabuk kalk duş al ve giyin neler yaşadınız anlat bana taam mı?

Ardından odadan çıktı. Çıkar çıkmaz Soo-Jin ile karşılaştı.

H: Güzelim? Hoş geldin. Bende bi 10 dk önce geldim.

Lsj: Hoş buldum da neden yeni geldin? Evden mi ko-

H: Hayır sadece kız arkadaşı gelmişti bende onları yalnız bıraktım. Şimdide kız gittikten sonra geldim işte o üstünü giyinirken içecek bir şeyler ayarlicam.

Lsj: Sonunda eğlenecek bir şeyler bulmuş. Annem öldüğünden beri yorgun ve dağınık bir durumdaydı... Duygusuzdu...

H: A-annesi mi öldü?

Lsj: Evet. Aslında öz kardeşler de değiliz. Felix'in annesiyle babam sonradan evlendi.

H: Bahsedip kendini yorma güzelim sonra konuşuruz bunu sakin bir zamanda...

Lsj: Tamam en mantıklısı öyle zaten... Her neyse bende öylesine uğramıştım sizi merak ettim. Şimdi üstümü değiştirip tekrar çıkıcam bu hafta full ofisteyim bavul alıp gidicem. Ve şey aa...

H: Ben Felix'e bakarım git hadi sen

Lsj: Teşekkürler seni seviyorum bebeğim.

H: Bende...

Lsj: Hadi ben seni tutmuyum görüşürüz iyi bakın birbirinize.

Soo-jin koşarak odasına gitti. Üstünü değiştirdikten sonra bavulunu açtı. Giyebileceği birkaç gömlek, pantolon ve etek aldıktan sonra bavulu kapatıp evden koşarak çıktı. O sırada Hyunjin çoktan su ve biraz yı hazır etmişti. Kapıyı tıklatarak Felix'in odasına girdi...

.

.

.

.

Ve yeni bölümm...

Love LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin