Felix sabah gözleri şiş bir şekilde uyanmıştı. Yüzünün halini az çok bildiği için çaktırmadan yataktan kalkıp mutfağa gitti. Oradan da az bir buz alıp banyoya geçti.Uzun uzun buzlu suyla yüzünü yıkadı. Tam ışığı kapatıp çıkacakken Hyunjin ona seslendi.
H: Çok mu şişmiş güzelimhm?
Uykulu olduğu sesinden belliydi.
F: Evet ama suyla biraz indirdim.
Sözü bittiğinde odaya dönmüştü.
H: Saat kaç?
F: 07.13
H: Hmm telefonumu uzatsana~
F: Al.
Telefonu alan Hyunjin mesajlara bakmaya başladı.
F: Mahkeme saati için mi bakıyorsun?
H: Evet hemde otopsi iptali için istediğim belgeye bakıyorum.
Felix çoktan yerini almış ve Hyunjin'e sarılmıştı. Hyunjin, Felix'i önce dudaklarından sonra gözlerinden en sonda saçından öptü.
H: Dur bakalım şurda olabilirler... İşte burda! Otopsi iptali kabul olmuş ve mahkemeee... Yok artık ama ya o kadar erken saatte alın dedim ya öğlen saat 2 ye almışlar. Neyse hakim kimmiş... Oww ünlü hakimmm!! Babamı görmeyeli uzun zaman oldu!
F: Babam?
H: üvey babam. Asıl ailem öleli çok oldu... O da bizle aynı apartmanda yaşıyordu. Yalnız kalmama dayanamadı üvey annemle konuşup evlatlık aldılar. 18 yaşından sonra evlatlıktan reddettirdim. Onların gölgesinde büyümek istemedim. Onlarda onayladı.
F: Senin hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Bi ara bana kendini anlatmalısın. Ama şimdi değil biraz daha uyuyal-
H: Olmazzz madem uyandık filmi bitirelim hm?
F: Peki~
H: Ama önce sana bir şey sorucam.
F: Tamam?
H: Neden babana kardeşin kadar üzülmedin?
F: Çünkü pek yakın değildik. Sürekli ondan uzak dururdum. Sen gelince biraz yakınlaştık... O da çok az...
H: Hmm neyse açıyorum televizyonu. İsmi neydi filmin?
F:*********
H: Hmmm... Hah buldum.
İkili keyifli keyifli filmi izledi ve bitirdi. Filmden sonra güzel bir kahvaltı yaptılar. Ardından hazırlanıp çıktılar. Çıktıklarında çoktan saat 1'di. oralarda biraz oyalandıktan sonra saati 2 ettiler.
W**jin tamda tahmin edildiği gibi idam cezasına çarptırıldı. Mahkemenin ardından Hyunjin hakimle yani üvey babasıyla Felix'i tanıştırdı. Sevgilisi olduğununu altını çize çize tanıttı onu. Felix utansa da sonunda birine güvenerek anlatabildikleri için mutluydu.
Bütün bu olaylar bittikten sonra Felix şirketin başına geçti. Hyunjin ise yine Kore'deki en iyi avukatlar listesine geri döndü. Artık barda gezmesine gerek yoktu çünkü onun Felix'i vardı...
.
.
.
.
.
Eveet burda bitirdim eğer hoşunuza gittiyse ne güzel bu kadar dı diğer yazdığım kitaba da bakmayı unutmayın seviliyorsunuz muahhh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Line
FanfictionHyunjin iyi bir avukat ve gizli bir playboy... Felix büyük bir şirketin sahibinin oğlu...