PART 1

1.7K 37 5
                                    

A nap sugarai bevilágították az egész szobát. Óvatosan nyújtózgodtam a kényelmes francia ágyon, nehogy felkeltsem lacit. Majd felkeltem,és igyekeztem minnél halkabban kisétálni a konyhába. De útközben hangokat hallottam. Alig hallhatóan kopogtam párat Brúno ajtaján,de nem érzekett válasz,így mit sem foglalkozva a dologgal, ballagtam tovább,egészen a konyháig. Kinyitottam a hűtőt,és kivettem belőle a tejet. Mivel vasárnap van,ezért ilyenkor mindig korán kelek. Ezért igyekszem csöndben felöltözni,és egyben elhagyni a házat. Szóval gyors ittam egy tejes shaket,és már robogtam is vissza a szobánkba.
Ahogy megpillantottam lacit,elmosolyodtam. Hogy lehet valaki ilyen tökéletes?
Jó,tudom,hogy mindenkinek vannak hibái,és ez alól ő sem kivétel. De számomra mégis ő jelent mindent. Meg a kutyusom,aki jelenleg a legjobb barátnőmnél van.

Felöltöztem,majd el is hagytam a lakást. Nem is gondolná az ember, hogy 45 perc futás a rakparton,és már is tele lehet élettel. Kocogás közben,álltalában nem szoktam gondolkodni.Csak arra koncentrálok,hogy teljesítsem az az napi távot. De a mai nap más volt. Mihelyst elkezdtem futni,eszembe jutott egy fontos dolog.Ami a mai naphoz fűződik.
Ma van a.....a

AZ ÉVFORDULÓNK!🥳🥳🥳

El sem hiszem! Kerek 1 éve vagyunk együtt. Annyi mindent tettünk meg együtt.
Annyi mindenen mentünk keresztül,és még mindig együtt vagyunk.
Volt jó,és rossz időszaka a kapcsolatunknak,de mindig sikerült átvészelni ezeket.

Annyira elkalandoztam,hogy a városligetben kötöttem ki.
Gyors, beültem egy gofrira a sarki cukiban. Miután megettem,hazasétáltam. Belépva az ajtón konstantáltam, hogy mind a 2 fiatalember szunyált még. Legalább is, a hangok alapján. Feltettem töltőre a telefonom,majd elmentem fürdeni.  Pár perc múlva egy törölközőben sétáltam be a szobába, 


amit laci meg is jegyzett.

- Jó reggelt!- rekedtes hangján hallatszott,hogy nincs a toppon. De ezért próbálkozott.

-Szia.

-Csini vagy!-jött mögém,majd átkarolt,és egy puszit nyomott az arcomra.

- Köszi. De ha nem bánod,akkor készülődnék. Mert elfogok késni.

-Hova mész?

- Az rtl reggelibe.

-Hajj,nemár!

- Sorry,de ez van,ha ismerik a neved!-Kacsintottam rá,majd elkezdtem öltözni.

Gyors léptekkel rohantam le a 4. emeletről. Beszálltam a kocsimba, és pillanatok alatt megérkezdtem a stúdióba.

- Épp időben!- köszöntött sári, az egyik stáb tag.

- Bocsi, ígérem legközelebb hamarabb jövök!

- Mindig ezt mondod!- közli velem szemforgatva, és már el is tessékelt  a beauty részlegre. legalább is, én így hívom.

a sminkeseknek miattam csak az alapozásra volt idejük. A fodrász csak megfésült. Mint mindig.

na de a stylist! A kezembe nyomott egy zöld tunikát. Mondanom sem kell, hogy úgy néztem ki, mint a pálma fa. De jelenleg ez a legkisebb gondom. Felöltöztem, és a stúdió felé vettem az irányt.

-  Tessék, ezt gyorsan fusd át! 5 perc, és kezdünk.- hadarta sári, és el is tűnt.

Villámgyorsan átfutottam a szememmel a mai adás menetet, majd helyetfoglalltam a gyönyörűséges bárszékemben.

- Mindenki készen áll?- kérdezte sanyi, az operatőrünk.

- Persze!- felelte mellettem dávid.

- Merci?

A képzelet szüleményeWhere stories live. Discover now