PART 2

746 28 3
                                    

Reggel 9:12

Éppen a müzlimet ettem, mikor megszólalt a telefonom.

- Ahh! Fránya ébresztő...- mondtam halkan, nehogy felébresszem Lacit.

Miután megreggeliztem a tányéromat csak beletettem a mosogatóba, és rohantam öltözni. Minden kurva reggelem ilyen. Hiába kelek fel az ébresztőmnél hamarabb, hiába reggelizek előbb, mindig késésben vagyok. Utálok késni, de mióta pesten lakom szokásommá vált.

gyorsan berohantam a fürdőbe, hogy arcot mossak. Majd futottam Laci szobája felé.

- Héé kislány! Te meg hova rohansz? - Kérdezte reggeli rekedtes hangján Bruni.

- Dolgozni. Egyébként meg csoda hogy ilyen korán fent vagy. Mész valahova?

- Csak az erkélyre cigizni.- mutatta fel a dobozt

- Oké, sziaa!- elköszöntem tőle, majd becsuktam a szobaajtónkat.

Halkan próbáltam felvenni a ruháimat. A hajammal ismét nem kezdtem semmit. Csak adtam egy puszit Laci homlokára, és már ott sem voltam. 

A stúdióba lépve megint elkapott az a gyorsaság feeling. Így hát rohantam a beauty részlegre.

- Szia merci!- Köszöntött Sári.- Hogy hogy ilyen korán? Mééég csak- rápillant az órájára.-9: 44 van.

- Nem késtem el? - Csodálkoztam. Ilyen nagyon ritkán van.

- Úgy tűnik. Na, de irány a fodrász babám. Ez a haj nem lesz kis pálya.

- Kössz. - nevettem, közben pedig követtem.

ººººº


-És, mit csináltál tegnap délután?- kérdezte Dávid.

- Lacival sétáltunk a városba, meg otthon megnéztünk egy filmet. Te?- kortyoltam bele a cappucinómba.

- Én?-bólintottam. - Pipit  próbáltam megkeresni a bazi nagy kertünkben. 

- És meglett?

- Aha. 

- Egész délután egy kurva galambot kergettél?

- Nem egészen. Mikor megtaláltam próbáltam elkapni. Miután az is meg volt, már csak a kalitkájába tettem be szegényt.

Még beszélgettünk, majd elköszöntem tőle. Mivel éhes voltam, bementem egy dönerbe. Vettem 3 db gyrost, mivel gondolom a srácok is kajásak lehetnek. Hazaérve ledobtam a tatyóm, meg a kabim. 

- Heloooo! Megjöttem.- tettem le a konyhapultra a kaját.

-Hahooo! Fiúk!-kiabáltam nekik.

levágtam magam a kanapéra, elkezdtem telózni. Később Brúnó jött ki  WC-ből.

- Hali- intett egyett, és levágta magát mellém.

- Laci?- fordítottam felé a fejem.

- Nemrég ment el. Azt mondta, hogy elintéz valamit, és jön.

- ok. Kérsz kaját? Hoztam gyrost.

- Komoly?-állt fel

- Aha. Hazafele beugrottam egy Dönerbe. Gondoltam, hogy éhesek lehettek, ezért hoztam nektek is.

- Mondtam már, hogy imádlak??- Zárt a karja közé.

- Egy csomószor.-öleltem vissza.

-na, zabájunk!- Elengedett, és már az egyik bárszéken ült.

A képzelet szüleményeWhere stories live. Discover now